Взагалі, хлопці молодці і йдуть по тому шляху, по якому і повинні йти всі успішні компанії. Ну, по-перше, багато накопиченої статистики, а це і досвід, і знання, якими володіють тільки самі автори. По-друге, випускаючи в паблік подібні продукти, вони мимоволі (а точніше дуже навіть спеціально) піарять своїх співробітників. Ну і, по-третє, відмінно працює іміджева реклама самого холдингу.
Мені свого часу пощастило особисто познайомитися з топ-менеджерами Ingate. Ще більше пощастило в тому, що вдалося у них навчитися дечого корисного, що реально в нагоді в моїй нинішній роботі. Книга про пошуковому маркетингу — це хороший продукт, з якого б я в свій час — приблизно 4 роки тому, почав свою роботу в інтернеті, коли тільки прийшов в інтернет працювати і заробляти.
Не бачу сенсу переказувати книгу, зупинюся лише на деяких скріншотах і цитатах. Згадую себе 4 роки тому — нуба, лузера, чайника, називайте як хочете. Тоді я не розумів як працюють пошукові системи на ринку, що таке партнерки і аналітика. Так, я швидко розібрався на власній практиці (спасибі шкільного вчителя математики за відмінну базу), але якщо б пішов би до знань через книгу, зекономив би час. Обидва шляхи гарні по-своєму, і я не шкодую, що пішов сам, набиваючи гулі. Зрештою даної книги 4 роки тому не було, а зараз її приємно пробігти очима і дати посилання на неї своїм співробітникам і колегам, кому потрібно швидко в’їхати в тему.
З одного боку, прописні для більшості істини викладені зрозумілою і доступною мовою.
Не всі знають про показники якості трафіку, особливо про такий показник як лояльність. Може бути чули, але чітко сказати, що це таке, не зможуть.
Чи Все ви знаєте про 5 і 10 хвилин в Яндекс Метриці?
Всі знають про ось цю воронку продажів і конверсію з першого по третій крок?
Ну а про схему побудови аналізу відвідувачів як наслідок?
А всі знали про ці можливості Google Analytics? А всі ними користуються?
Я знаю багатьох, у кого є інтернет-магазини, і хто не користується широкими можливостями Google Analytics під це діло.
В кінці книги є цікаві завдання, щоб перевірить засвоюваність.
В цілому у мене одна асоціація проводиться відразу — якщо взяти таку книгу і представити як інфопродукт, то можна дуже непогано заробити. Або видавати її як бонус. Це дуже хороший продукт, залив собі на ipad, щоб у рідкісне вільний час можна було погортати, щось показати клієнтам, що співробітникам.
Збережіть дану книгу собі, вона must have в якості настільної книги спеціаліста по пошуковому просуванню. Принаймні у мене вона лежить.
Окреме спасибі «Ингейту» за цей безкоштовний продукт. Ну і з наступаючим Новим Роком. Хочу в наступному році книгу з маркетингу в соціальних медіа.
Терехов.