Спонсор посту — Аватарки в стилі аніме.
Віддам квиток одному з своїх читачів, віддам тому що сам не можу фізично бути присутнім, умови «віддачі» нижче. Ну а поки кілька букафф про сам тренінг.
Сторінка тренінгу тут. Тренінг закритий, двох денний, називається «Лояльні клієнти з соціальних мереж. 5 СКЛАДОВИХ УСПІШНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ».
Тренінг платний, але організатори покликали мене «за відгук», але я фізично не можу бути присутнім. Тоді я запропонував їм «відправити» на тренінг одного з моїх читачів, який би написав цей відгук для мого блогу. Якщо ви готові це зробити, я готовий вам віддати цей квиток. Тренінг пройде у Москві 14-15 вересня.
Про вартість тренінгу Влада Титова
- при оплаті до 13 вересня вартість — 16 000 руб.
- при оплаті в день тренінгу (14 вересня) вартість — 20 000 руб.
Особливості тренінгу
- Живе спілкування з Владом Титовим. Він навіть на питання відповідатиме + рекомендації конкретно для ваших проектів.
- Справжні поради з управління рекламою в соц. мережах. Ви навчитеся вимірювати ефективність реклами в соціальних мережах + Ви навчитеся ставити реальні завдання виконавцям і домагатися ефективного виконання.
- Доступ до закритої інформації. Вже під час тренінгу Ви будете робити те, чого інші навіть не знають + доступ до закритої групі на Facebook.
Програма тренінгу
Частина №1. Соціальні мережі змінили маркетинг
- Клієнти остаточно перемогли Бренди. Як використовувати це в інтересах компанії?
- Нова середовище комунікацій
Частина №2. Характеристики та аудиторія основних майданчиків
- Twitter: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
- Facebook: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
- Вконтакте: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
- Однокласники: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
Частина №3. Можливості для компаній в Соціальних медіа
- Управління репутацією компанії
- Просування товарів і послуг
- Робота з негативом
- Підвищення лояльності клієнтів
- Брендинг
Частина №4.Інструменти Соціальних медіа
- Мережі
- Блоги
- Конкурси
- Вірусний маркетинг
- Прихований маркетинг. Так чи Ні?
- Позитивні і негативні приклади
Частина №5. Налаштування бренд-платформи
- Вибір майданчиків з урахуванням психографии споживачів
- Моделі розвитку 2D / 5D / 5D+1
- Створення та налаштування
- Контент. Правило 30/ 30/ 30
- 5 правил підвищення ефективності вмісту
ПРАКТИКА « Обговорюємо приклади учасників»
Частина №6. Інструменти залучення учасників
- 30 інструментів та ідей. Традиційних, і тих, про які ви навіть не думали
Частина №7. Інструменти підвищення активності
- 14 щоденних робіт ком’юніті-менеджера
- Використовуємо психологію: 3 головні правила
- Міф №1 Активність у співтоваристві
- Міф №2 Запуск конкурсу
Частина №8. Матриця розробки комунікацій в соц.медіа
- 3 КИТА ефективних комунікацій в мережах
- 4 перші кроки. Проектування ефективної кампанії
ПРАКТИКА « Обговорюємо приклади учасників»
Частина №9.Оцінка Ефективності роботи в Соціальних медіа
- Кількісні результати
- Якісні результати
- Приклади
Частина №10. Формування репутації – Практика
- Моніторинг
- Реагування
- Аналіз
- Активне формування репутації
Частина №11. Робота з негативними відгуками
- Причини виникнення негативу
- Моніторити або не моніторити?
- Відповідати або не відповідати?
- Як правильно відповідати
- Головні помилки
Частина №12. Протидія Троллингу
ПРАКТИКА « Обговорюємо приклади учасників»
Частина №13. Ефективна робота з Лідерами думок
- Залучення до події
- Спеціальні зустрічі
- Народний фронт
- Ви самі лідери думок
Хто отримає безкоштовний квиток?
В коментарях до даного посту необхідно задати 5 питань Владу Титову. Тільки і всього. Автор найцікавіших питань, якого обере сам Влад, візьме участь у тренінгу безкоштовно, але з однією умовою, що потім напише докладний звіт для мого блогу. Плюс ще й на блозі пропіаритися і попиарит свої проекти.
Нагадаю, що тренінг пройде в Москві, потрібно там бути фізично. Сторінка тренінгу.
Терехов.