Віддам квиток на закритий SMM тренінг Влада Титова

388

Спонсор посту — Аватарки в стилі аніме.

Віддам квиток одному з своїх читачів, віддам тому що сам не можу фізично бути присутнім, умови «віддачі» нижче. Ну а поки кілька букафф про сам тренінг.

Сторінка тренінгу тут. Тренінг закритий, двох денний, називається «Лояльні клієнти з соціальних мереж. 5 СКЛАДОВИХ УСПІШНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ».

Тренінг платний, але організатори покликали мене «за відгук», але я фізично не можу бути присутнім. Тоді я запропонував їм «відправити» на тренінг одного з моїх читачів, який би написав цей відгук для мого блогу. Якщо ви готові це зробити, я готовий вам віддати цей квиток. Тренінг пройде у Москві 14-15 вересня.

Про вартість тренінгу Влада Титова

  • при оплаті до 13 вересня вартість — 16 000 руб.
  • при оплаті в день тренінгу (14 вересня) вартість — 20 000 руб.

Особливості тренінгу

  • Живе спілкування з Владом Титовим. Він навіть на питання відповідатиме + рекомендації конкретно для ваших проектів.
  • Справжні поради з управління рекламою в соц. мережах. Ви навчитеся вимірювати ефективність реклами в соціальних мережах + Ви навчитеся ставити реальні завдання виконавцям і домагатися ефективного виконання.
  • Доступ до закритої інформації. Вже під час тренінгу Ви будете робити те, чого інші навіть не знають + доступ до закритої групі на Facebook.

Програма тренінгу

Частина №1. Соціальні мережі змінили маркетинг

  • Клієнти остаточно перемогли Бренди. Як використовувати це в інтересах компанії?
  • Нова середовище комунікацій

Частина №2. Характеристики та аудиторія основних майданчиків

  • Twitter: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
  • Facebook: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
  • Вконтакте: Аудиторія & Специфіка + Інструменти
  • Однокласники: Аудиторія & Специфіка + Інструменти

Частина №3. Можливості для компаній в Соціальних медіа

  • Управління репутацією компанії
  • Просування товарів і послуг
  • Робота з негативом
  • Підвищення лояльності клієнтів
  • Брендинг

Частина №4.Інструменти Соціальних медіа

  • Мережі
  • Блоги
  • Конкурси
  • Вірусний маркетинг
  • Прихований маркетинг. Так чи Ні?
  • Позитивні і негативні приклади

Частина №5. Налаштування бренд-платформи

  • Вибір майданчиків з урахуванням психографии споживачів
  • Моделі розвитку 2D / 5D / 5D+1
  • Створення та налаштування
  • Контент. Правило 30/ 30/ 30
  • 5 правил підвищення ефективності вмісту

ПРАКТИКА « Обговорюємо приклади учасників»

Частина №6. Інструменти залучення учасників

  • 30 інструментів та ідей. Традиційних, і тих, про які ви навіть не думали

Частина №7. Інструменти підвищення активності

  • 14 щоденних робіт ком’юніті-менеджера
  • Використовуємо психологію: 3 головні правила
  • Міф №1 Активність у співтоваристві
  • Міф №2 Запуск конкурсу

Частина №8. Матриця розробки комунікацій в соц.медіа

  • 3 КИТА ефективних комунікацій в мережах
  • 4 перші кроки. Проектування ефективної кампанії

ПРАКТИКА « Обговорюємо приклади учасників»

Частина №9.Оцінка Ефективності роботи в Соціальних медіа

  • Кількісні результати
  • Якісні результати
  • Приклади

Частина №10. Формування репутації – Практика

  • Моніторинг
  • Реагування
  • Аналіз
  • Активне формування репутації

Частина №11. Робота з негативними відгуками

  • Причини виникнення негативу
  • Моніторити або не моніторити?
  • Відповідати або не відповідати?
  • Як правильно відповідати
  • Головні помилки

Частина №12. Протидія Троллингу

ПРАКТИКА « Обговорюємо приклади учасників»

Частина №13. Ефективна робота з Лідерами думок

  • Залучення до події
  • Спеціальні зустрічі
  • Народний фронт
  • Ви самі лідери думок

Хто отримає безкоштовний квиток?

В коментарях до даного посту необхідно задати 5 питань Владу Титову. Тільки і всього. Автор найцікавіших питань, якого обере сам Влад, візьме участь у тренінгу безкоштовно, але з однією умовою, що потім напише докладний звіт для мого блогу. Плюс ще й на блозі пропіаритися і попиарит свої проекти.

Нагадаю, що тренінг пройде в Москві, потрібно там бути фізично. Сторінка тренінгу.

Терехов.