Наскільки ефективно працюють вкидання, які насправді факти

400

Ох не хотів я цю тему мусолити, але ефект від одного вкидання був такий, що не можу не поділитися. Та й сьогодні п’ятниця, можна поміркувати про вічне. Але почнемо з передісторії.

Коли-то не дуже давно в Рязанському регіоні я зіткнувся з тим, що ринок інтернет-маркетингу в повній дупі. І виникла патріотична думка спробувати в рідному регіоні ринок хоч якось оцивилизировать. Був написаний пост на блозі і через блог ми знайшлися і познайомилися з Олексієм, моїм сьогоднішнім партнером, з яким ми займаємося інтернет-маркетингом.

Ми зробили sematic.ru, почали вести там блог, але полінувалися зайнятися нормальною оптимізацією хоча б в Рязанському регіоні. Та й особливої потреби не було. Натовп замовників йшла до нас з цього блогу. З цікавими нам і адекватними ми починали спілкуватися і працювати. З нецікавими і неадекватними не спілкувалися, щоб не тратити свій час.

З адекватними працюємо досі, і обидві сторони задоволені. Причому ми з Олексієм теж :).

Нещодавно Олексій на блозі sematica опублікував ось цей пост — http://sematic.ru/blog/klientam/chto-i-za-skolko-prodayut-topovye-seo-kompanii.html. Причина публікації була банальна — поділитися тим конвеєром, який твориться на ринку SEO Москви. І у топ-10 рейтингу дійсно є конвеєрні контори, що на ринок діє ефективно, але тільки з точки зору стагнації.

Ну запостив Олексій цей пост, твитнули корпоративним твіттером, ретвітнули особистими твіттер-акаунтами, я проанонсував у facebook. На подив у facebook зібрали багато лайків та коментарів. Трафік злетів з нуля до 700 зразок. Я порадів циферками і пішов працювати далі.

А потім побачив репост на searchengines — http://www.searchengines.ru/seoblog/lyubyat_li_krupnye.html і побачив багато гівна в каментах)))). Коли при спілкуванні з деякими коментаторами в приват розповідав, що маю відношення до sematic.ru — люди дивувалися і… Думаю що було після «і» ви здогадалися самостійно. Репосту на серч був приємно здивований — це дійсно для мене був сюрприз без всякої заказухи).

Ось до речі скрін гугл аналитикса

Наскільки ефективно працюють вкидання, які насправді факти

Зліт був з 10-15 уніків на добу до 600+. А всього то пост опублікували.

Підсумки

Я підведу головний підсумок, на цьому тижні було 5 замовлень на просування, серед яких 5 адекватні замовники, з якими вже ведеться робота. Олексій задоволений, тому що в буквальному сенсі завалений цікавими завданнями з сайтами, серед яких є доменне ім’я з 3х букв.

Скільки замовників буде на наступному тижні — сказати складно, але у роботу возьмум тільки цікавих замовників, які розуміють, що їм потрібно від інтернет-маркетингу.

До речі так, контент маркетинг круто працює, як показує практика, причому з мінімальними витратами. Прокачані профілі в FB і Twitter не в рахунок))).

Приємних вихідних і адекватних клієнтів.

До речі про пташок

До речі так, якщо вам потрібен якісний, комплексний і ефективний інтернет-маркетинг (SEO, SEM, SMM і багато інших розумних різних слів) — пишіть на Олексію [email protected] або залиште заявку на сайті sematic.ru.

Терехов.