Українські інтернет маркетингові івенти — SEMCamp.ua і Optimization.com.ua

14

Анонс двох цікавих українських заходів з інтернет маркетингу, які обов’язково рекомендую відвідати. Фізично не потрапляю ні на одне (поки що), тому з задоволенням віддам свої запрошення в обмін на звіти з фото і буквами про те, як пройшли ці заходи, що цікавого і корисного на них було для вас, чиї доповіді ви б особливо відзначили, які теми були спалені, хто лив воду, хто воду не лив.

Кого з топів індустрії ви там зустріли, кого сфотографували, з ким сфотографувалися, з ким з публічних особистостей познайомилися, з представниками яких сервісів домовилися про халяви і тд. Потрібен цікавий звіт. Зразок цього або ось цього. Тільки в 5 разів більше і цікавіше.

Ну а нижче самі заходи. Не полінуйтеся, прочитайте.

SEMCamp 2012

Українські інтернет маркетингові івенти — SEMCamp.ua і Optimization.com.ua28 вересня 2012 року в Києві в бізнес-центрі «Парус» відбудеться Друга щорічна конференція по зарубіжному маркетингу SEMCamp-2012. Робота з закордонною аудиторією, контекстна реклама на зарубіжні ринки, побудова маркетингових стратегій з нуля. Особливу увагу буде приділено просуванню послуг з розробки програмного забезпечення і стартапів з орієнтацією на західну аудиторію.

Зареєструватися

Кому буде корисно?

Власникам, директорам з розвитку і маркетологам

Ви дізнаєтеся, як можна вийти на нові ринки чи розширити свою присутність на них. Представники компаній з багатомільйонними оборотами розкажуть про те, як правильно побудувати свою маркетингову стратегію і просувати свої товари і послуги на зарубіжні ринки.

IT-фахівцям, керівникам по просуванню і розвитку
веб-проектів, а також для стартап-підприємців

Доповідачі поділяться з вами досвідом просування сайтів і послуг ІТ-компаній на західні ринки. Також ви дізнаєтеся, як створити added value для ваших клієнтів — якісно розроблений сайт, дружній до пошукових систем і не вимагає подальшої переробки для просування. Крім того, ви зможете поспілкуватися з колегами по цеху, обговорити наболілі проблеми і можливі шляхи їх вирішення.

SEO-фахівцям

Розширення горизонтів знань про роботу пошукових систем. Розуміння тенденцій розвитку ринку пошуку і трендів пошукової оптимізації.

Список доповідачів

Для читачів блогу — знижка 10%. Використовуйте при реєстрації промо-код terehoff.

Місце проведення: БЦ <>, м. Київ, вул. Мечникова, 2а.

Час проведення: 28 вересня 2012 року з 9:00 до 20:00

Вартість конференції:

з 24 серпня до 24 вересня (включно) — 1 250 грн (з ПДВ);
28 вересня — 1 500 грн. (з ПДВ).

Ну а один з вас може піти безкоштовно. Як? В кінці посту.

Координатор конференції: Туманянц Каріне, моб. +38 (050) 966 56 56 (c
10.00 до 20.00), email: [email protected]

Як це було в минулому році?

16 вересня в БЦ «Парус» пройшла Перша конференція по зарубіжному маркетингу SEMcamp-2011. Конференцію відвідало понад 300 слухачів. Читати детальніше.

Optimization.com.ua 2012

Українські інтернет маркетингові івенти — SEMCamp.ua і Optimization.com.ua26-27 жовтня 2012 року у Києві
бізнес-центрі <> пройде IV Всеукраїнська конференція <>. Особливо звертаємо вашу увагу на те, що в цьому році конференція вперше пройде в Києві.

Зареєструватися

Конференція Optimization.com.ua — це
традиційне спеціалізований захід для професіоналів в
області інтернет-маркетингу та інформаційних технологій, що охоплює
ключові питання і рішення у сфері реклами, створення і просування
сайтів в мережі Інтернет. Це наймасштабніша конференція в Україні
присвячена цим питанням.

Кому буде корисно?

Optimization.com.ua — це майданчик, що дає змогу об’єднати
інтереси власників і менеджерів інтернет-проектів, представників
пошукових систем і фахівців, що надають послуги в області
інтернет-маркетингу.

На конференції будуть присутні стартапери, веб-майстри,
маркетологи, фахівці по рекламі і дизайнери, а так само всі ті, хто
бажає отримати детальну інформацію про те, як ефективно побудувати
бізнес в мережі Інтернет, створювати сайти, що є потужним
інструментом розвитку бізнесу, і залучати до свого проекту
повноцінну цільову аудиторію.

У програмі:

Дводенна конференція буде проходити у двох паралельних потоках. В
рамках офіційної частини, крім доповідей, пройдуть дебати у форматі
круглого столу, присвячені актуальним питанням учасників
конференції. У програмі заплановані кави-тайми, обіди та фуршет з
закінчення заходу.

Головною темою обговорення стане цільова аудиторія — її
потреби, способи залучення й утримання, а також підвищення
лояльності. Доповідачами конференції стануть професіонали провідних
компаній України, які працюють на ринку інтернет-реклами і
маркетингу, а також незалежні експерти галузі. Серед них:

Українські інтернет маркетингові івенти — SEMCamp.ua і Optimization.com.ua

Також на конференції будуть висвітлені питання оцінки ефективності
просування і роботи з метриками систем інтернет-аналітики. Ми
торкнемося таких тем, як UX-проектування і контент-аналіз, які
складають основу технологій утримання і підвищення продажів.

Список доповідачів

Для читачів нашого блогу — знижка 10%. Використовуйте при реєстрації
промо-код terehoff.

Місце проведення: БЦ <>, м. Київ, вул. Мечникова, 2а.

Час проведення: 26-27 жовтня 2012 року з 9:00 до 19:00

Вартість конференції:

з 1 вересня до 15-го жовтня — 2 500 гривень (10 000 рублів) з ПДВ;
після 15-го жовтня — 2 700 гривень (10 700 рублів) з ПДВ.

Ну а один з вас може піти безкоштовно. Як? В кінці посту.

Координатор конференції: Туманянц Каріне, моб. +38 (050) 966 56 56 (c
10.00 до 20.00), email: [email protected]

Як це було в минулому році?

14-15 жовтня 2011 р. в Харкові, у виставковому комплексі <> на ІІІ Всеукраїнську Конференцію <> зібралися власники інтернет-бізнесу та інтернет-фахівці з усіх міст України. Конференція зібрала понад 370 учасників. Читати детальніше.

Як потрапити безкоштовно на ці заходи?

Ви пишіть в каментах до цього посту, що у вас є таке бажання взяти участь, щоб «прокачатися». Наводите аргументи, чому це повинні зробити саме ви, чому саме вам повинен дістатися безкоштовний квиток. Ну і в двох словах описуєте свій майбутній звіт.

Наприклад: я закінчую школу, збираюся вступати до ВНЗ і паралельно хочу займатися видобутком пошукового трафіку, але поки що знань не вистачає. Я впевнений, що на конференціях я почерпну цих знань в надлишку і заощаджу пару років часу, щоб витратити їх на практичні експерименти, а не на вивчення застарілої теорії.

Ближче до справи обираємо переможців.

Терехов.

Постової —