Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

15

Саме такий лейб-мотив був у сьогоднішньої конференції, яку провела «Нетология» Максима Спиридонова — http://onlinebusinesspractice.ru/ . Ця була перша конференція за контент маркетингу в рунеті.

На конференції виступало 11 спікерів, які підготували цікаві доповіді та кейси, в області контент маркетингу, а так само обговорювалися перспективи контент-маркетингу взагалі і що потрібно робити в реаліях ринку вже сьогодні.

Ще буквально рік тому поняття контент маркетингу по суті не існувало взагалі, але зараз це вже основний тренд, не тільки тому, що нас змушують до просування таким способом пошукові системи, але і тому, що контент маркетинг один з найбільш вигідних і ефективних способів будувати продажу в своєму бізнесі. І стосується він всіх видів бізнесу і просування будь-яких сайтів.

В основу контент-маркетингу лягає постулат про те, що контент, а так само сайт в цілому, повинен бути найбільш корисний відвідувачу. При тому, чим вище і корисніше контент для відвідувача, тим більше довіри до вас він відчуває і легше здійснює покупки, і на великі суми. Більш того, вас починають любити пошукові системи і піднімати ваш сайт у видачі, що знову ж таки підвищує ваші продажі. Особливо добре, як відзначали спікери, контент маркетинг працює в високо конкурентних нішах. При тому правильно обрана контент-стратегія, що дозволяє значно економити маркетинговий бюджет взагалі і бюджет на просування зокрема.

Я не буду тут намагатися повторити всі доповіді спікерів, все-таки конференція йшла 8 годин і викласти все в одному пості не реально. Але постараюся викласти те, що залишилося у мене в голові, за підсумками. Так само я не буду ділити інформацію, за типом ось це для вебмайстрів, а ось це для бізнесу. По перше для мене вебмастер такий же бізнесмен , а по-друге, інформація в рівній мірі потрібна і тим, і тим.

Просування сайту за допомогою контент маркетингу, починається з визначення контент стратегії. Що ви будете просувати, яким чином (якими видами контенту) і найголовніше, які цілі ви хочете досягти з допомогою цього просування.

в першу чергу, що б максимально вірно скласти свою контент стратегію важливо вивчити і знати свого клієнта або відвідувача. Тобто що його хвилює, чим він живе, відповіді на які питання він шукає і т. д. Методи вивчення різні, це може бути і анкетування своїх клієнтів, і перегляд їх поведінки на сайті і просто вивчення і спостереження за своїми клієнтами. Дуже хорошою думкою мені здалося важливість вивчення не просто аудиторії сайту, оскільки вона просто верх воронки продажів, а саме клієнтів, які вже купили. Тобто самий низ воронки продажів.

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

Не варто забувати, що основна мета контент маркетингу, це вибудовування довірчих і навіть дружніх відносин з клієнтом. Тому будь-якої компанії важливо знати і розуміти свого клієнта. Від цього знання і вибудовується подальша контент стратегія. Далі вибираються види просувається вмісту

Види контенту добре показано на цьому слайді

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

При тому тут же вони розташовані по трудозатратности і залученості (лінійки вгорі праворуч) Як ми бачимо самими низкобюджетными і в теж час ефективними є блоги та соц. мережі. На наступному слайді добре показано канали просування контенту.

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

Дуже важливо пам’ятати, що робота з контент маркетингом, це не абстрактна величина , а дуже навіть вимірювана по ключовим точкам. Тобто важливо не тільки створювати і поширювати контент, але і відстежувати його дію. Особливо це важливо для малого бізнесу, для нього завжди треба тестувати різні канали просування контенту, відстежувати результати, і надалі використовувати найбільш ефективні з них.

Вимірювати контент можна за різними ключовими точками, найважливіші з них представлені на цьому слайді.

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

Робиться це за допомогою спеціального софту чи плагінів, так само не варто забувати аналітику пошукових систем.

Тепер, власне, треба приступати до планування і виготовлення контенту. Дуже важливо пам’ятати хороше співвідношення вмісту 70 -30. 70% вашого контенту повинно бути цікавим і корисним користувачам, і тільки 30 % просуває ваш сайт або товар, і знову ж просуває не в лоб, а так само цікавою користувачам формі.

Величезна помилка віддавати створення контенту тільки копірайтеру чи експерту. Хороший контент по вашій темі може створити зв’язка з трьох осіб – копірайтер + експерт +маркетолог.

А взагалі до команди генерує контент вже треба підходити як до створення редакції будь-якого змі. Хороша команда за контент маркетингу включає в себе Контент-стратега, копірайтера, редактора, коректора, SEO аналітика, дизайнера (верстальника), SMM-менеджер .

Як не одноразово було помічено на конференції, контент-маркетолог стрімко наближається вже до професії журналіста і навпаки. І робота з контентом вже багато в чому будується, як і робота будь-якої журналістської редакції. І далі це зближення буде тільки продовжуватися. Тепер мало замовити копірайтеру текст на 5000 знаків з такими то ключевиками. Важливо створити справді корисний та якісний контент для користувача. І саме він просуне ваш сайт або ваш бізнес, оскільки хорошим контентом так само будуть вірусно ділитися і розтягувати його у інші джерела. Не варто так само забувати, що хороший контент з задоволенням будуть брати і на сторонні сайти, іноді навіть безкоштовно, з посиланням на ваш сайт.

Одним з найважливіших трендів стає не унікальний текст контенту, а унікальний сенс. Тобто, як сказав один із засновників поняття контент маркетингу – він схожий на риболовлю, ми просто створюємо найбільш смачну наживку, ніж наші конкуренти. При створенні контенту важливо орієнтуватися не на кількість матеріалу, а на його якість і своєчасність. Важливо відслідковувати не тільки своїх клієнтів, але і новинні тренди у своїй ніші, що б підхоплювати новинні піки інтересу до тієї чи іншої проблеми у своїй ніші, і вкидати необхідний контент своїм клієнтам або відвідувачам. Що, звичайно, не скасовує і планомірну, регулярну роботу з поширення контенту.

Так що класичне СЕО засноване на покупки посилань вже потихеньку здає своє позиції. СЕО стає просто частиною контент стратегії, яка поширює посилання не просто їх розміщенням в чужих статтях, а розміщенням їх у своєму якісному контенті, що розміщується на своїх і чужих ресурсах.

І ще один важливий момент, розуміння, що контент маркетинг не дає миттєвих результатів, він приносить плоди поступово, по зростаючій збільшуючи і покращуючи результат. Але на сьогоднішній день, це самий ефективний інструмент для просування і збільшення продажів.

Ось на цій схемі добре показана робота з відвідувачем, по перетворенню його в клієнта. Починаючи з його проблеми та інтересу.

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

Нижче, показано якими інструментами досягається це взаємодія.

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

Думаю пояснення тут не потрібні. Тобто правильна робота з контентом і всіма інструментами дає нам потрібну дію від клієнта, тобто покупку.

До речі показовий досвід і робота онлайн гіпермаркету «Сотмаркет», мета їх роботи що б відвідувач міг знайти у них на сайті абсолютно всю інформацію, яка може знадобитись, не переходячи на інші ресурси. Ось що вони надають своїм відвідувачам

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг

І це чудово конвертується у продажу. Більше того, вони розрізняють звідки і з якого запитом приходить відвідувач на їх сайт, і залежно від цього пропонують йому потрібну інформацію. Відвідувач потрапляє або на огляди про товар або ж відразу на картку товару.

Контент все більш і більш стає основним способом просування в мережі. Вже зараз складається ситуація, що якщо ти не генеруєш контент, значить тебе немає на ринку. Покупець буде купувати у тих, про кого він знає і хто викликає його довіру. І чим більше відвідувач проводить часу на вашому сайті, тим з більшою ймовірністю він купить, купить більше.

Ось так по можливості коротко, я змалював контури настає тренду під назвою контент-маркетинг. Само собою, багато чого з того, що розповідали на конференції, залишилося за рамками цього поста. І поступово я буду про них розповідати і додавати до них результати своїх тестів. Величезне спасибі Максиму Спиридонову, за організацію такої корисної конференції. І ще більше дякую Олексію Терехову, який мені про неї розповів і не дав її пропустити. Інформації для роздумів багато. Перепрошую за дещо сумбурний виклад, але пишу, так би мовити, по гарячих слідах, і багато чого ще потребує вивчення і осмислення.

Istoric (Тимофій Павлов) (Форум – Ідеї для бізнесу — http://xn--8sbkbdcqc4a.xn--p1ai/)

Ну і під кінець інфографіка про конференцію від ще одного нашого друга і передплатника.

Класичне SEO помирає, на зміну нього йде контент-маркетинг