Чому ми працюємо з SEOlib і на SEOlib

444

Саме так, ми працюємо на SEOlib.ru (користуємося сервісом) і працюємо з SEOlib.ru — допомагаємо один одному по мірі можливості. Наприклад, при проведенні конкурсу «Помацай Пінгвіна» дані по позиціях в гугл ми отримували саме від SEOlib.

Але найбільше нам приємний, корисний і життєво необхідний функціонал моніторингу позицій, який ми використовуємо у своїй роботі в клієнтському SEO. Незважаючи на те, що позиції не є домінуючим показником ефективності нашої роботи, актуальні дані по позиціях в пошукових системах, ці дані дуже важливі для розуміння правильності нашої роботи.

До слова про нашого — чому нашої, а не моєї? Відповім поки, що ми — це команда, нас кілька чоловік, які займаються просуванням сайтів. Як тільки ми будемо готові, я вам відразу нас представлю :).

Насамперед ми користуємося функціоналом знімання позицій. Можна знімати в гуглі, можна знімати в яндексі з урахуванням будь-якого регіону. Насамперед ми користуємося даними із цих пошукових систем. І тут є хитра мотиваційна складова.

Клієнти завжди хочуть все і відразу. Вони люблять давати список запитів, по яких хочуть бути в топі. Не проблема. Ми підбираємо додаткові (які трафиковые і конверсійні), а не ті, які на думку клієнта є кращими. І заганяємо всю цю купу запитів в SEOlib для двох розвідувачів. Години через 4, як всі позиції знімуть, ми робимо гостьовий доступ до результатів.

До речі, гостьовий доступ — ще одна класна тема, по спеціальному посиланню клієнт може тільки подивитися позиції, але не може керувати проектами. Припустимо за запитом «кращі пластикові вікна в урюпінську» позиція 56 і вилазить сторінка м’яко кажучи не зовсім та, що потрібно клієнтові (нецільова кароче). Клієнт це бачить і тоді йому простіше пояснити, що треба працювати з сайтом, а не з посиланнями бюджетом.

Чому ми працюємо з SEOlib і на SEOlib

Невеликий інформативний скрін одного з наших клієнтів. Дивимося в yandex московського регіону «з галочкою». Бачимо запит, URL цільової сторінки, стабільність запиту, поточну позиції і зміни порівняно з попередньою.

Якщо загнати всі запити (всю ту хмару, що ми підібрали) і показати клієнти одні прочерки в позиціях (навіть по НЧ запитам) і сказати, що з разовими вкладеннями в контент там можна зробити топ 10… Клієнт тут же принесе вам грошей. І скаже — працюємо. SEOlib в даному випадку дуже зручний інструмент.

Не кажучи вже про те, що це ще й свіжі дані про позиції, які потрібні для щоденної аналітики. Цінник на користування сервісом дуже навіть символічний і в принципі на кожен проект можна виділити бюджет на SEOlib, у нас це десь 1-3 відсотка в місяць від щомісячної вартості наших робіт і послуг.

Резюме: SEOlib — це зручно, ефективно, функціонально багато. При цьому я розповів лише двадцяту частину того, що може SEOlib. Весь функціонал на головній сторінці http://seolib.ru. Або на «інфографіці»:

Чому ми працюємо з SEOlib і на SEOlib

Зверніть увагу, що розкрита тільки перша вкладка, за іншими багато чого ховається.

Терехов.

Постової — ваз адвокат по дтп тут. Ну всяк випадок.