Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

52

Великий план великої статті з пізнавальними даними для купонщиков.

  • Виявлення лідера
  • Виявлення конкурентного оточення лідера
  • Настройка автоматичного моніторингу ніші
  • Оцінка групи затверджених конкурентів
  • Як виглядають кращі рекламні оголошення
  • Кращі ключові слова і словосполучення
  • «Антислова»
  • Оцінка конкурентів бюджетів
  • Пошукові запити і конкуренція по кожному з них
  • Розширення списку запитів за допомогою моніторингу SERP
  • ВИСНОВКИ

Всі хочуть заощадити. Доглянувши потрібний товар, люди починають порівнювати ціни різних продавців. На цьому природному бажання споживачів купити подешевше заснований потужний рекламний бізнес — пропозиція товару за спеціальною, низькою ціною за умови негайної купівлі.

Продавець обіцяє скинути ціну при виконанні покупцем якої-небудь умови: введення промокода, пред’явлення купона, переходу з певного джерела і т. п. Наявність особливих умов продажу стало настільки загальноприйнятим, що користувачі свідомо шукають в інтернеті сайти право на покупку зі знижкою.

Проаналізуємо цю бізнес-нішу за допомогою сервісу Advse.Ru. Advse спостерігає за поведінкою в Яндексі і Google сотень тисяч користувачів Рунета, і дані ми можемо легко отримати.

1. Виявлення лідера

Ключові слова ніші — знижки, купони, промокоди. Введемо їх на advse.ru і дізнаємося, які сайти найчастіше показують рекламу у відповідь на ці запити (рис. 1). Абсолютний лідер — Biglion.

Рис. 1. Biglion — абсолютний лідер з показів реклами у відповідь на запити «знижки», «купони», «промо-коди».

2. Виявлення конкурентного оточення лідера

Ми визначили, що «Бігліон» найчастіше показує рекламу у відповідь на запитання, що нас запити. Наступне питання — які сайти показують свої рекламні оголошення разом із оголошеннями «Биглиона»?

З’ясувати це можна за пару кліків за допомогою іншої опції сервісу Advse — «Advse PRO – моніторинг і аналітика пошукової реклами для фахівців«. Досить додати сайт (рис. 2), інше програма зробить сама — будуть знайдені всі сайти, які показували свої рекламні оголошення разом із оголошеннями «Биглиона».

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 2. Додавання сайту для автоматичного пошуку конкурентного оточення.

Таких виявилося понад 14 тисяч (рис. 3).

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 3. 14000+ конкурентів «Биглиона».

3. Настройка автоматичного моніторингу ніші

Доглядати за конкурентами треба завжди. Але в нашому випадку прямими конкурентами «Биглиона» всі 14 тисяч знайдених сайтів, точно, не є. «Бігліон» пропонує знижки і розміщує рекламу по багатьом запитам, за які конкурують магазини, що пропонують до продажу не знижки, а самі товари.

Необхідно знайти й затвердити реальних конкурентів, і вказати програмі, які сайти нас в майбутньому не цікавлять (рис. 4).

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 4. Стверджуємо реальних конкурентів і відмовляємося від моніторингу сайтів, які не є конкурентами.

У результаті повинна вийти приблизно така картина, як на рис. 5: 10753 сайтів, чиї оголошення показувалися разом з оголошеннями «Биглиона» в результатах пошуку Яндекса, 141 сайт затверджений в якості конкурентів, 10753 — відхилені.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 5. Конкуренти затверджені, неконкуренты відхилені, нових поки немає.

Дані в Advse PRO оновлюються щотижня. Якщо в результатах пошуку Яндекса у відповідь на запити, за якими відображаються рекламні оголошення «Биглиона», буде помічений хоча б один сайт, якого немає у списках «Затверджених» та «Відхилені», він опиниться на вкладці «Нові».

Таким чином цікавить нас ніша постійно моніториться, і нові конкуруючі сайти автоматично будуть виявлені в найкоротший час. На рис. 6 ви бачите інтерфейс моніторингу після оновлення даних. Виявлені 1202 нових сайту, серед яких добре видно проекти за пропозицією купонів і промо-кодів.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 6. Нові сайти про купонах і промокодах, виявлені автоматично.

4. Оцінка групи затверджених конкурентів

При вибіркових спостережень про кожного конкурента окремо даних може бути мало, але статистику групи можна обробляти як статистику одного сайту. Наприклад, підсумувати покази та кліки для всіх затверджених сайтів. На рис. 7 початок таблиці, в якій відображаються для кожного конкурента кількість показів і кліків, зафіксоване протягом місяця на вибірці Advse.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 7. Покази та кліки в Яндексі та Google для затверджених конкурентів.

Як бачимо на рис. 8., сумарні дані дають хороше уявлення, на які показники клікабельності рекламодавець може орієнтуватися в цій ніші.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 8. Середні показники клікабельності в Яндексі і Гуглі ніші для промо-кодів.

5. Як виглядають кращі рекламні оголошення

Кращими ми будемо вважати рекламні оголошення, за яким частіше клацають користувачі. Відсортувавши список рекламних оголошень затверджених конкурентів за спаданням кількості кліків, ми можемо побачити найбільш вдалі формулювання (рис. 9). А також для кожного оголошення переглянути пошукові запити, відповідь на які воно було показано з даними кліки для кожного запиту (рис. 10).

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 9. Рекламні оголошення, що зібрали найбільшу кількість кліків.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 10. Запити, відповідь на які було показано оголошення:
«Швабра H2O Mop X5 оригінал 2250 р
Швабри H2O Mop X5 5 в 1, всього 2250 руб. Mop Х6 — 2490 руб, Mop Х12-2990 р
толькораспродажи.рф».

6. Кращі ключові слова і фрази

Для будь-якого з затверджених конкурентів, а також для групи з декількох сайтів можна проаналізувати, які слова найчастіше зустрічаються в пошукових запитах, у відповідь на які користувачі клацають по рекламним оголошенням (рис. 11).

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 11. Найефективніші слова з пошукових запитів.

Аналогічний аналіз можна зробити не тільки для слів, але і для ключових фраз, словосполучень (рис. 12).

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 12. Кращі словосполучення зі словом «купон».

7. «Антислова»

Описаним вище способом можна проаналізувати рекламну кампанію і на наявність помилок налаштувань за ключовими словами. Якщо якесь слово часто втречается в пошукових запитах, у відповідь на які користувачі клацають по рекламному оголошенню — на це потрібно звернути увагу. Можливо, такі слова визначають чи змінюють зміст пошукового запиту, що показане у відповідь рекламне оголошення зовсім йому не відповідає. Це «антислова» — протилежність «ключовими» словами. Їх треба внести в список стоп-слів, і кампанія стане працювати краще, підвищиться відгук, знизиться вартість кліка.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 13. Список «антислов» за спаданням значущості.

Наприклад, див. рис. 13. — слово «рецепт» зустрілося в 114 різних пошукових запитах, у відповідь на які 186 раз були показані рекламні оголошення «Биглиона», але жоден показ не завершився кліком. Поглянувши на список пар «Запит + Показана у відповідь реклама» (рис. 14), ви побачите, що дійсно оголошення нерелевантні запитам.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 14. Реклама у відповідь на запити з «антисловами» — оголошення нерелевантні.

8. Оцінка конкурентів бюджетів

Advse поки не пропонує варіанти оцінки бюджетів рекламних кампаній в грошах. Але, розуміючи методику отримання даних, прикинути бюджетів нескладно.

Сервіс спостерігає за поведінкою в пошуку півмільйона користувачів Рунета. Люди ставлять різні запити, переглядають видачу і рекламу, клацають по рекламним оголошенням. По відношенню до цієї вибірці всі рекламодавці знаходяться в рівних умовах. Припустимо, протягом місяця Advse зафіксував 1000 переходів по рекламі на сайт А і 500 переходів на сайт Б. якби ми знали, що вартість кліка для сайтів А і Б приблизно однакова, можна було б стверджувати, що бюджет А вдвічі більше бюджету Б. А точно знаючи реальний розмір хоча б одного бюджету, можна легко обчислити реальний розмір іншого.

Погляньте на рис. 15. У цій таблиці сайти «купоно-промокодной» ніші відсортовані за спаданням кількості кліків, які вони змогли набрати на вибірці спостерігається в рівних умовах. Так як ніша одна, ми можемо припустити, що вартість кліка для різних сайтів не є принципово різними — вони конкурують за одних і тих же користувачів, і відносини бюджетів різних схожі на відносини сум їх кліків. Тобто бюджети на пошукову рекламу в Директе у рекламодавців сайту mestoskidki.ru, толькораспродажи.рф і «Групона» приблизно в п’ять разів менше бюджету «Биглиона». Знаючи реальний розмір хоча б одного з сайтів таблиці, ці відносини кліків нескладно перерахувати в грошах.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 15. Для однієї вибраної ніші відносини кліків на загальній вибірці приблизно рівні відносин бюджетів кампаній.

9. Пошукові запити і конкуренція по кожному з них

Таблиця на рис. 16 показує всі пошукові запити, відповідь на які протягом місяця хоча б один раз була показана реклама «Биглиона» чи хоча б одного затвердженого конкурента.

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 16. Оцінка конкуренції по кожному пошуковому запиту.

Цифра в колонці «Кількість сайтів» показує, наскільки велика конкуренція за даним запитом. Відношення «Кліків» до «Показів» — затребуваність реклами і середню точність налаштувань. Можна отримати докладну таблицю, в якій перераховані всі рекламні оголошення, показані у відповідь на запит; кольором виділені оголошення затверджених конкурентів (рис. 17).

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 17. Всі оголошення для одного запиту; кольором виділені оголошення затверджених конкурентів.

10. Розширення списку запитів за допомогою моніторингу SERP

Список пошукових запитів, у відповідь на які варто розміщувати рекламу, можна постійно розширювати, переглядаючи запити, по яких цікавлять сайти знаходяться в результатах пошуку Яндекса і Google.

Для цього в Advse є спеціальний сервіс, див. рис. 18. Дані в ньому оновлюються щомісяця, архів за останні три місяці доступний. За статистикою, 85% запитів кожен місяць є унікальними, що дає можливість регулярно отримувати і накопичувати «низкочастотку».

Купони, промокоди і знижки — швидкий аналіз ніші з допомогою інструментів Advse.Ru

Рис. 18. Розширення списку запитів з допомогою даних про покази вакансій сайтів в органічній видачі.

11. ВИСНОВКИ

Ми показали, як за допомогою інструментів і даних Advse.Ru швидко проаналізувати цікаву нішу і що називається «без напрягу» дізнатися:

  • скільки сайтів конкурують в даній ніші;
  • хто лідер, хто «середнячки», аутсайдери;
  • яка середня клікабельність кампаній в Яндексі і Google;
  • як виглядають кращі рекламні оголошення, у відповідь на які запити вони показуються;
  • які кращі ключові слова і фрази аналізованої ніші;
  • як налагодити моніторинг ніші і вчасно дізнаватися про появу нових конкурентів;
  • які типові помилки налаштувань показів за ключовими словами, їх краще врахувати відразу, до запуску своєї рекламної кампанії;
  • як моніторити пошукові запити ніші і регулярно розширювати кампанію.

Вартість повного доступу до всіх інструментів і даних Advse.Ru символічна, всього 1000 рублів в рік.

Спеціально для читачів блогу ми пропонуємо акцію: БЕЗКОШТОВНИЙ ДОСТУП ДО 1 БЕРЕЗНЯ 2015 р. Щоб отримати його, зареєструйтесь на Advse.Ru і надішліть лист-заявку з заголовком «Я від Олексія Терехова». Доступ буде відкритий протягом доби.

Спасибі Андрію Іванову з AdVse за з