PR.Sape класно оновилася: гарантії, індексація, страховка, автоматизація

19

SeoProfy попросив уточнити, що просування сайтів в SeoProfy не обходиться без Pr.Sape. Він знає чим користуватися.

Ось що, що, а PR.Sape ми при просуванні сайтів використовуємо дуже активно. Це при інших рівних дешевше аналогів (не буду говорити яких) при тій же трастовості донорів та ефективності роботи посилань.

1. Обов’язкова індексація заявок – безкоштовно!

Тепер сапа платимо тільки за проіндексовані в Яндексі заявки. На індексацію відводиться 60 днів (нормально), на цей час кошти на оплату заявки блокуються на рахунку оптимізатора. Якщо за вказаний термін заявка не проіндексує, кошти на її оплату повертаються оптимізатору.

Гуд бай говноплощадки під АГС ?

2. Гарантія заявок від зняття — безкоштовно цієї осені!

Сапа вирішили забезпечити користувачів гарантіями, що заявки будуть стояти на майданчиках мінімум рік. Якщо протягом року заявка пропаде з сайту, та її повернення буде неможливий, сапа підбере і розмістить замість неї альтернативну заявку.

Цієї осені гарантія надається безкоштовно, але з грудня її вартість складе 10% від вартості замовлення.

Поки безкоштовно — треба користуватися!

3. Автоматизація роботи в системі на будь-який смак.

Можливі різні ступені автоматизації закупівель, починаючи з ручної, для самих акуратних, закінчуючи повністю автоматичною, що дозволяє швидко і з легкістю вести просування вічними посиланнями в промислових масштабах:

Додано мультивыбор урлов і анкоров, радикально спрощує роботу при ручному просуванні відразу декількох запитів.

Можлива пакетна завантаження урлов і анкорів з Excel або HTML вигляді.

У результаті всіх поліпшень і нововведень в системі можливі наступні рівні автоматизації роботи:

  • повністю ручна закупівля підійде для досвідчених користувачів, які мають свою тактику просування, при цьому така робота все одно відбувається елементарно за рахунок пакетної завантаження урлов і анкорів і форми мультівибора;
  • напівавтоматичний режим — в цьому варіанті авторежиму оптимізатор сам вибирає відповідні майданчики з тих, що підібрав для нього робот: це дозволяє заощадити час і зберегти належний рівень контролю;
  • в авторежимі заявки будуть відразу створюватися на майданчиках, підібраних за параметрами, які поставив оптимізатор. Як і в напівавтоматичному режимі, тут завжди можна включити або виключити з роботи той чи інший анкор, тонко налаштувати бюджетів для окремих анкорів або всього проекту;
  • є також можливість повністю автоматичного і напівавтоматичного просування тільки вічними посиланнями в системі Wizard: досить буде вказати домен, а бюджет, запити, фільтри та інше система підбере за вас, так що цей варіант підійде користувачам, що бажають мінімальних витрат часу і новачкам.

а ось це взагалі бадьора тема — автопродвижение вічними посиланнями, як я зрозумів в розстрочку при певних умовах…

3.4 Введені системні фільтри, які можна вибрати при створенні як авторежиму, так і звичайного проекту. Ці фільтри мають зрозумілі назви: «Менше, але краще», «Багато» дешевих», «50 на 50» і забезпечені докладними описами.

3.5 У налаштуваннях авторежиму з’явилася система лімітів бюджету: можна обмежити суму на проект в цілому або на просування конкретних анкоров, задавши всім одне обмеження або виставивши індивідуальні.

Нагадаємо також, що в PR.Sape є можливість покупки в розстрочку, вона надається безкоштовно, без будь-яких комісій. Цей інструмент був вперше запропонований на ринку нами, в 2010 році, і він дозволяє без значних одноразових капітальних затрат купити достатню для просування запиту кількість вічних посилань, розплачуючись за них у розстрочку до півроку. Це дозволяє отримувати seo-ефект від вічних посилань відразу, при цьому оплачуючи їх поступово. Можливість підключається автоматично, коли сума витрат на акаунті за останні 15 діб перевищує 1500 рублів.

4. Безтурботний режим

Нарівні з ручним створенням проекту з’явилася можливість «Зробити роботу за мене». Кваліфікований співробітник Sape допоможе новачкам розібратися в роботі системи: створить проект, підбере урли і анкор, а так само налаштує авторежим.

Дана послуга надається безкоштовно.

5. Зручне і просте створення проекту

На етапі створення проекту можна відразу вказати урли і анкор, або просто створити заготівлю, вказавши тільки назва проекту, а потім пакетно завантажити урли і анкор (див. Пункт 3.2 )

6. Покупка посилань з соціальних мереж тепер доступна всім користувачам

Це дозволить зробити просування більш природним, прискорити індексацію та підвищити авторитет сайту в очах пошуковика. Наприклад, твітти враховуються пошуковими системами, що можна оцінити на blogs.yandex.ru, вказавши домен вашого сайту і подивитися які твіттери і соц.мережі на вас посилаються, вже не кажучи про те, що купівля твітти може дати додатковий трафік на сайт.

Ціни на твіти (в першу чергу для індексації і короткочасного виведення в топ яндекса по ВЧ) дуже навіть приємні.

7. Численні поліпшення механіки роботи :

  • вебмайстру надається 3 дні на гарантування розміщення заявки. Тепер, після створення заявки у оптимізатора є година на її скасування, після чого в розпорядженні вебмастера буде 3 дні на те, щоб гарантувати її розміщення. Це дозволить зробити темп роботи обох сторін більш спокійні.
  • у пошуку оптимізатора у майданчиків тепер відображається параметр «Ск.І» (Швидкість індексації). Укупі з гарантією індексації тепер оптимізатор фактично обирає коли його посилання буде проіндексована.
  • і дійсно багато іншого! Почніть роботу, щоб переконатися самостійно.

8. Оновлено асортимент майданчиків

Середня ціна вічних посилань, придбаних в системі — 210 рублів, що нижче на 10-20% цін на аналогічні формати в інших системах на ринку вічних посилань. А формат «посилання в новини» дозволяє істотно економити на контенті, оскільки текст посилання буде розміщений вебмайстром як органічна частина тексту його сайту. Для бюджетних проектів є сегмент посилань до 50-100 рублів (близько 4500 сайтів!), що дозволяє успішно починати просування і отримувати посилання назавжди за демократичною вартості, оплата якої, нагадаємо, можлива в розстрочку і не призведе до збільшення цієї ціни.

При цьому в PR.Sape є 750+ сайтів в Яндекс.Новини, 450+ Google.News, 1000+ в Яндекс.Каталозі і DMOZ

9. Сайти, які не торгують посиланнями

Тепер у пошуку оптимізатор може фільтрувати сайти, що продають звичайні орендні посилання, використовуючи опцію «Показувати тільки сайти, які не торгують посиланнями». Незважаючи на непідтверджена негативний вплив наявності на сайті орендних посилань на ефективність і «вага» вічної посилання з того ж сайту, ми вирішили піти на зустріч тим своїм користувачам, які все-таки вважають дану функцію актуальною.

ЕЕЕЕЕ, це теж бадьора річ.

10. Підводячи підсумки, з допомогою PR.Sape можна легко вирішувати наступні завдання:

  • Створювати для молодих сайтів первинну трастову посилальну масу з авторитетних джерел;
  • Вирішувати питання щодо поліпшення репутації в інтернеті і працювати з відгуками;
  • Посилювати просування конкурентних запитів;
  • Врівноважити просування орендними посиланнями, що зробить його більш простим, швидким і безпечним;
  • Урізноманітнити посилальний профіль сайту якісними посиланнями прямо з тексту новин і тематичних статей/оглядів, а також посилань з твіттера і соціальних мереж.

Як ви зрозуміли — половина тексту копіпаст ось звідси. Є ще мої коментарі. Повторюся, ми реально користуємося PR сапою для просування своїх і клієнтських проектів і виділяємо на неї в середньому 10-20 відсотків від загального бюджету на просування. Куди діваємо інше — тема окремої історії.

Якщо хочете дізнатися, як ми її використовуємо — є контакти. Пишіть.

Терехов.