Визначення посилального фактора для конкретних запитів

498

Ура! Seolib зробив це. Ми їм дуже давно користуємося сервісом SeoLib для моніторингу позицій, а тепер в сервісі з’явився функціонал оцінки впливу посилання на конкретний запит.

Так як яндекс любить жартувати і реально дуже розумний, з’явилися запити, які можна просунути посиланнями, і які посиланнями просунути не можна. Це сталося після чергового відключення посилального ранжирування навесні цього року.

Останнє «чергове» відключення було наймасштабнішим і посилання дійсно для частини запитів перестали працювати. Залишається відкритим питання — для яких запитів посилання ще працюють і посиланнями щось можна зробити, а для яких доведеться працювати іншими методами і не витрачати гроші на посилання.

Алгоритм перевірки розроблений на основі методики Сергія Людкевича. Працює це так.

  • Links-off (посилання не работаеют)
  • Links-він (посилання працюють)

Все просто. Для деяких запитів є невизначеність, але таких мало.

Позиції SeoLib знімає в Яндексі та Google, можна налаштувати з’їм щодня, після апдейтів, щотижня або раз на місяць. Важливо – якщо час перевірки збігається з апдейтом, система безкоштовно перевіряє позиції після того, як апдейт закінчився.

Основні фішки (як для вебмайстрів, так і для агенцій):

  • можна відслідковувати переходи на сайт перевіряється запитам через Я. Метрику
  • можна вказувати цю сторінку і дивитися, чи збігається вона з того, що у видачі, чи ні
  • можна настроювати «фінзвіт» — автоматично прораховувати вартість підтримки сайту в залежності від того, на яких позиціях він перебував (актуально для тих, хто працює з клієнтами по позиціях)

Можна відзначити ще, що всі звіти можна автоматом розсилати клієнтам або налаштувати гостьовий доступ. Ціни на моніторинг позицій залежать від параметрів перевірки (вибрані пошуковики і кількість регіонів, глибина, частота), і від кількості ключових слів – чим більше слів перевіряється, тим менше коштує перевірка одного слова. Прорахувати вартість можна на калькуляторі, який знаходиться тут — https://seolib.ru/info/prices

Крім моніторингу позицій, в SEOlib є вбудовані інструменти, які допомагають аналізувати сайти:

  • аналіз ТОПа – аналізує сайти ТОПа за вказаними запитам, шукає однакові сторінки і домени у видачі, щоб визначити найбільш успішних конкурентів;
  • аналіз текстів – порівнює обсяг текстів, щільність слів, виділення стронгами та інші параметри релевантності текстів топових конкурентів з вашим сайтом
  • перевірка якості посилань за більш ніж 30 параметрами, включаючи тіц, наявність в Я. Каталозі, вік домену, число внутрішніх і зовнішніх посилань і проіндексованих сторінок, видимість посилання по Я. Вебмайстру і т. д.
  • підбір ключових слів – допомагає скласти семантичне ядро сайту.

Для агенства і любителів заробити — реф програма. Наприклад, ви можете брати з клієнта додаткові гроші за позиції через SEOlib, природно, зарегав їх попередньо за своєю реф посиланням. Всі деталі тут https://seolib.ru/info/referral.

З усіх сервісів знімання позицій та аналізу сайтів ми вибрали SeoLib. Так, ми давно дружимо з Камськой, що дозволяє їй з наших фідбек, і не тільки наших, зробити сервіс ще краще. Але навіть без дружби сервіс коштує своїх грошей, а якість сервісу відповідає покладеним на нього завданням.

Ну і наш скрін по одному з пропонованих проектів Олексієм Sematic.

Визначення посилального фактора для конкретних запитів

В цілому відразу все зрозуміло, куди посилання купувати, а де крутити поведінкові))).

Терехов.