Контент маркетинг і пошуковий трафік

398

Спонсор поста: admitad.com — краща партнерська мережа в рунеті.

На заході контент маркетинг вже давно є ефективними інвестиціями. Тільки працювати треба багато :). По суті справи контент-маркетинг — це розширення семантики сайту, разові інвестиції в розвиток власного сайту, що в кінцевому підсумку дає пошуковий трафік. Що з ним потім робити, вирішувати вам, сьогодні ж поговоримо про взаємозв’язок вкладень в контент маркетинг і пошукового трафіку. При цьому виключимо вплив зовнішніх посилань — вони не купувалися. Якщо з’являлися природним чином — це заслуга контенту, тобто контент просував себе сам.

Скажу відразу — працював твіттер, в деяких випадках мій особистий, в деяких випадках мій, але не особистий, в деяких випадках твітери моїх друзів, знайомих і фоловерів.

Сайт номер один

Онлайн журнал, щодня наповнюється унікальними статтями, на посилання грошей не витрачається (поки що), щоб сайт трохи устоявся і отримав довіри в очах пошукових систем.

Контент маркетинг і пошуковий трафік

Сайт номер два

Один з сервісів, який допомагає нам в інтернет маркетингу. Після впровадження новинного розділу і внутрішньої оптимізації пошуковий трафік пішов вгору. Знову ж таки, пішов з двох причин, але новинний розділ додав ложку меду в зростання пошукового трафіку. Посилання не купували.

Контент маркетинг і пошуковий трафік

Сайт номер три

Сайт з базою нерухомості. Знову ж таки, була проведена оптимізація і доданий новинний і статейний розділ, який регулярно оновлюється. У тому числі за рахунок нього спостерігалося зростання пошукового трафіку. Падіння пошукового трафіку в кінці грудня можна пов’язати з сезонністю і тематикою. У січні-лютому повинен з’явитися зростання.

Контент маркетинг і пошуковий трафік

Зовнішні посилання ніхто не відміняв. Вони потрібні для просування, але працювати треба акуратно. Спостерігаю тенденцію, що посиланнями ефективніше «витягувати» сайти з топ-50 до топ-5. Раніше сенсу закуповуватися в приницпе немає. І тут знову контент маркетинг: підібрали потрібний запит, зробили оптимізовану сторінку (лендінгем), домоглися індексації, домоглися видимості в результатах пошуку, ну а далі почали працювати з посиланнями.

Зараз я віддаю перевагу ручками через sape. Якщо лінь, то через wizard.sape автоматизовано. Якщо вже зовсім лінь або звикли іншим на цій сторінці є все.

Ну і сам контент. Багато де пробував купувати, поки зупинився на contentmonster.ru. Але краще працювати безпосередньо з зацікавленими у проекті копірайтерами. Я для себе зараз придумав один варіант. Оцінюю ефективність. Поки він мені дуже подобається.

Багато цікавих статей по тегу контент-маркетинг.

Терехов.