Топвизор — це функціональний інструмент для підбору семантики і знімання позицій за ключовими словами. Відразу протестуємо його для наших улюблених вітринних сайтів.
Задаємо параметри семантики.
І за 1,8 рубля починаємо насолоджуватися процесом (кликабельно)
І в результаті отримує 9 груп ключових слів.
Перше враження від кеїв з пошукових підказок — просто чудово :). Але спочатку про функціонал. Все дуже легко редагується, причому все зроблено через Ajax без перезавантажень сторінки.
Окремі Запити можна перетягувати між групами (Drag & Drop) а ще можна перетягувати вміст всієї групи або частина фраз, на які діє фільтр (лупа в групі).
Семантику можна збирати не тільки з пошукових підказок, але і витягувати з Яндекс.Wordstat і Google AdWords.
Легко міняється місцями…
Різницю видно? ?
Включаємо групи запитів — потрібно натиснути на червоний кружечок, щоб він став зеленим…
Налаштуємо з’їм позицій…
А тепер перевіримо частотність.
Очікуємо знімання частотності ?
Пара хвилин і перевірка завершена. Так, всього пару хвилин. Продолжаюсь приємно дивуватися функціоналу сервісу.
Частотність знімається вся: базова, фразове (в лапках) і точна (в лапках і з !). Крім вордстата частотність можна знімати і Google AdWords.
Переходимо до позицій… Знімаємо по всій семантикою.
Скрізь по нулях. Та й не дивно — вітрині два місяці…
Тепер зробимо простіше, подивимося на старий проект, який «тримається» в індексі по пластиковим вікнам. Спарсил я його легенько))). Це сайт okna.ru.
Щоб заново не описувати — просто покажу скрін з позиціями і частотністю.
і в google
Вражений юзабельностью сервісу, функціоналом, реалізацією і швидкості роботи сервісу Топвизор!
Терехов.