Як йдеться сиджу, нікого не чіпаю, нікому не заважаю і тут хлоп — лід на одному з купонних сайтів під admitad, яких ми наклепали штук 5 для різних експериментів. Лід з профітом, правда поки що не до кінця підтверджений. Але судячи з деякою статистикою нижче. Загалом дивіться.
Дивимося на якому оффере було дане дію — судячи за статистикою quelle.
А ось скільки зароблено з 4к рублів — 150 рублів або 3 бакса. Теж гроші, тим більше в пошуковий трафік толком не було вкладено грошей
Але найцікавіше далі. Я став аналізувати звідки прийшов такий корисний відвідувач, який зробив замовлення і приніс нам грошей. Як мені інтуїтивно здавалося і здається досі, «клієнт» прийшов з пошуку. Дивимося дані за 21 квітня в аналитиксе по пошуковому трафіку.
Так як сконвертился quelle, то мабуть наш «конверт» прийшов з ask.com. Свій сайт я виявив на 4й сторінці за даним запитом. Після цього я задаю собі кілька питань, на які не можу відповісти однозначн, принаймні поки що.
До речі, чоловік був з Тули (який з ask.com).
Тим не менше кілька висновків:
- сконвертироваться може навіть самий незрозумілий трафік;
- трафік, який сконвертировался сьогодні, завтра може не сконвертироваться;
- даний пост не говорить про те, що запит «квелле безкоштовна доставка» є конверсійним на 100% і не означає що потрібно бігти просувати свої сайти по цьому запиту;
- розширюйте семантику — це безкоштовно, трафіку буде більше і що буде аналізувати;
- реінвестується отриманий прибуток — це в майбутньому збільшить ваш дохід;
- ще — не паліть у паблике свої проекти друзям, колегам і знайомим, нема чого їм нецільова аудиторія, анонсируйте тільки цільової аудиторії :).
Що будемо робити далі:
- розширювати семантику;
- додавати відгуки;
- займатися любов’ю з внутрішньої перелінковкою;
- дивитися за конвертом.
Окремо буде цікавий пост, чому пошуковий трафік в значному обсязі не конвертился. Варто було зробити аналітику, і все стало зрозуміло… Чекайте.
Терехов.
Постової — вклади в рублях. Користуйтеся :).