Цікаво сконвертилось «щось» з ask.com

16

Як йдеться сиджу, нікого не чіпаю, нікому не заважаю і тут хлоп — лід на одному з купонних сайтів під admitad, яких ми наклепали штук 5 для різних експериментів. Лід з профітом, правда поки що не до кінця підтверджений. Але судячи з деякою статистикою нижче. Загалом дивіться.

Дивимося на якому оффере було дане дію — судячи за статистикою quelle.

Цікаво сконвертилось «щось» з ask.com

А ось скільки зароблено з 4к рублів — 150 рублів або 3 бакса. Теж гроші, тим більше в пошуковий трафік толком не було вкладено грошей

Цікаво сконвертилось «щось» з ask.comАле найцікавіше далі. Я став аналізувати звідки прийшов такий корисний відвідувач, який зробив замовлення і приніс нам грошей. Як мені інтуїтивно здавалося і здається досі, «клієнт» прийшов з пошуку. Дивимося дані за 21 квітня в аналитиксе по пошуковому трафіку.

Цікаво сконвертилось «щось» з ask.com

Так як сконвертился quelle, то мабуть наш «конверт» прийшов з ask.com. Свій сайт я виявив на 4й сторінці за даним запитом. Після цього я задаю собі кілька питань, на які не можу відповісти однозначн, принаймні поки що.

  • Чому його не влаштували сайти на 1й сторінці результатів пошуку (у ask.com немає персоналізації пошуку, принаймні я про це не чув)?
  • Чим ми краще з безлічі сайтів в серпі?
  • Може він все ж прийшов по іншому запитом (наприклад за 3 suises) і потім переметнувся на quelle?
  • До речі, чоловік був з Тули (який з ask.com).

    Тим не менше кілька висновків:

    • сконвертироваться може навіть самий незрозумілий трафік;
    • трафік, який сконвертировался сьогодні, завтра може не сконвертироваться;
    • даний пост не говорить про те, що запит «квелле безкоштовна доставка» є конверсійним на 100% і не означає що потрібно бігти просувати свої сайти по цьому запиту;
    • розширюйте семантику — це безкоштовно, трафіку буде більше і що буде аналізувати;
    • реінвестується отриманий прибуток — це в майбутньому збільшить ваш дохід;
    • ще — не паліть у паблике свої проекти друзям, колегам і знайомим, нема чого їм нецільова аудиторія, анонсируйте тільки цільової аудиторії :).

    Що будемо робити далі:

    • розширювати семантику;
    • додавати відгуки;
    • займатися любов’ю з внутрішньої перелінковкою;
    • дивитися за конвертом.

    Окремо буде цікавий пост, чому пошуковий трафік в значному обсязі не конвертился. Варто було зробити аналітику, і все стало зрозуміло… Чекайте.

    Терехов.

    Постової — вклади в рублях. Користуйтеся :).