Кейс про 5ти рублевий маркетинг від Ельфа Торговця

508

Про таку людину як Ельф Торговець я дізнався з твіттера CEO aviasales.ru (до речі, квитки на літаки я шукаю там і тільки там). Потім ще Маша Лапук (ex Однокласники) підлила масла у вогонь інтересу. І я став Ельфа фолловіть «скрізь,» де тільки можна. І реально перейнявся тим, що він робить, як він робить, і як охоче розповідає про те, як стати успішним бізнесменом. Причому, він не відноситься до інфобізнесменам, яких зараз розвелося безліч. Це нормальний інтернет бізнесмен. Погуглите і пояндексите із запитом «Ярослав Андрєєв» та/або «Ельф Торговець» і ви знайдете всю інформацію про цю людину.

Найперша посилання в пості на його профіль у VK. Френдите і підписуйтесь, він там палить теми. Одну з них я хочу процитувати — кейс про 5ти рублевий маркетинг.

Припустимо, що у нас з вами магазин жіночого одягу, який знаходиться в одному з ТЦ міста. Завдання полягає в тому, щоб при мінімальних витратах бюджету, збільшити відвідуваність магазина, кількість здійснених покупок, лояльність клієнтів до бренду.

Ви повинні розуміти, що люди в ТЦ приходять з грошима і бажанням їх витратити, особливо дівчата. Уявіть собі, що дівчина зайшла вже купу магазинів. Десь вона купила щось, десь ні. І ось вона заходить у ваш магазин. У неї бажання щось придбати. Можливо вона шукає щось конкретне, але найчастіше вона просто хоче витратити грошей на щось, що їй сподобається. Вона походила, подивилася одяг\сумки\взуття\інше, нічого не вибрала, і пішла на вихід.

По ідеї, покупці роблять так дуже часто. У більшості магазинів вони нічого не купують. І здавалося б, тут немає нічого страшного. Але в дійсності, тут криється велика проблема.
Клієнт, який витратив час в магазині, але при цьому нічого не купив, підсвідомо відчуває незадоволеність. Він буде гірше ставитися до даного магазину. У клієнта з вашим магазином тепер асоціюється негативний досвід. Особливо це дуже сильно впливає на жінок. Більше того, наступного разу, прийшовши в торговий центр, клієнт взагалі може не прийти у ваш магазин, або прийде в останню чергу, коли буде вже практично без грошей і втомлений, що явно знову зіграє не на вашу користь.

Кейс «5-та рублевий маркетинг» я придумав спеціально для таких випадків. Я хотів знайти просте рішення, яке б не коштувало дорожче 5 рублів, але при цьому змінювало відчуття незадоволеності клієнта на задоволеність, навіть якщо той не вчинив жодної покупки.
На перший погляд завдання дуже непросте, але як тільки ви прочитаєте рішення, ви здивуєтеся, чому ж самі до цього не додумалися, і чому таке, здавалося б просте рішення, ніхто ще не застосовує.

Як тільки ви (менеджер залу, продавець, директор магазину,…) помітили, що дівчина, походивши по вашому магазину, нічого не купила, і попрямувала на вихід, ви повинні її наздогнати у самого виходу, і вимовити заповітну фразу, приблизно в такому стилі: «Ми помітили, що ви нічого не купили в нашому магазині. Нам дуже шкода, що ми не змогли вам допомогти. Від імені нашого магазину ми б хотіли вам вручити картку постійного клієнта (для оригінальності можна зробити під такі випадки спеціальну «втішну картку»), яка в майбутньому дасть вам право отримати у нас знижку. Ми дуже сподіваємося, що наступного разу ми зможемо вам допомогти підібрати щось для себе, і ви залишитеся задоволені».

Ціна подібного рішення — це ціна однієї пластикової картки. Але ефект буде значно більшим.
По-перше, клієнт відчує, що про ньому потурбувалися, а це вкрай важливо, це позитивним чином позначається на лояльності. По-друге, ви міняєте його негативний досвід на позитивний. По-третє, клієнт отримує картку зі знижкою, а всі ми знаємо, що люди з більшою охотою йдуть у ті магазини, в яких у них є картка зі знижкою. По-четверте, ви даєте зайвий привід про себе говорити, так як інші магазини поки ще не застосовують подібної практики. І клієнт обов’язково поділиться подібним зі своїми друзями. По-п’яте, швидше за все наступного разу клієнт почне покупки саме з вашого магазину, але він вже заздалегідь буде задоволений і радий, тому що підсвідомо, а то і свідомо, буде пам’ятати про ваше ставлення до нього, і вже в цей раз він напевно піде від вас з покупкою.

Нюанси, які варто врахувати, застосовуючи даний кейс:
— картки повинні бути хорошої якості, ні в якому разі це не повинні бути буклети чи флаєри, так як подібна макулатура лише посилить негативний досвід.
— ні в якому разі не можна кликати покупця і кликати його до каси. Дуже важливо його ловити саме на виході.
— варто обережно застосовувати подібне в магазинах, в якому дуже великий одноразовий потік виходять клієнтів.
— не варто робити це на автопілоті, важливий індивідуальний підхід
— дуже важливо, щоб контактує з клієнтом обличчя було добрим, що розташовує, і усміхненим.

Підсумок. Всього за 5 рублів ми з вами отримали лояльного до нас потенційного клієнта і хороший привід говорити про нашому магазині.

Мені буде дуже приємно, якщо мої поради допоможуть вам і вашому бізнесу. Більш того, я готовий допомогти вам розробити алгоритм такого кейса конкретно під ваш бізнес. Якщо хтось із вас вирішить застосувати даний кейс, будь ласка, відпишіть мені в лічку про ефективність.

На наступному тижні я надам ще один кейс для жіночого магазину, який правда трішки дорожче в реалізації, але зате не потрібно ніяких активних дій з вашого боку. Кейс буде працювати автономно, при цьому ефективність його буде не меншою, ніж у даного.

І пам’ятайте, турбота про клієнта — це кращий з можливих маркетингових ходів.

P. S. Не забувай ділитися корисною інформацією зі своїми друзями. Бути може вона їм знадобиться ?

Чому саме цей кейс? Ну по-перше, інтернет магазини і CPA дуже тісно пов’язані. А по-друге, турбота про відвідувачів оффлайн магазину дуже схожа (точніше повинні походити) на турботу про відвідувачів сайту, особливо якщо ви робите сайт з прицілом на заробіток через CPA. Реалізація аналога цього кейса на вашому проекті дозволить підвищити конверсію поточного трафіку. При цьому вкладати багато грошей не треба буде, як максимум — 5 рублів на одного відвідувача.

В каментах приймаються пропозиції — як можна вкласти 5 рублів на одного відвідувача, щоб він при спробі покинути ваш сайт передумав і зробив покупку.

Читайте Ельфа і блог Терехова — це корисно.

Терехов.

P. S. І ще видос Ельфа на Селігері. Обов’язково перегляньте.

Постової — купити футболку в інтернет магазині.