ЖЖшечка і Лирушечка для трафіку під CPA

14

Спонсор поста (як потрапити) — WordPress без плагінів на Wpincode.com.

Проекти під продаж посилань, пам’ятається, крутили каталогами, профілями, спамом і багато чим ще сірувато-чорним. Загалом всім, що дозволяло б залишити посилання, а значить в перспективі дати ТИЦку, яку можна монетизувати самі знаєте чим. Щас (принаймні у мене), ситуація починає плавно змінюватися в бік таргетованого тематичного трафіку, який конвертується в продажу. Профіт з цього набагато вище, ніж з посилань.

Ось буквально вчора була ось така приємна няша від admitad.

ЖЖшечка і Лирушечка для трафіку під CPA

Ще раз хочеться підкреслити маржинальність ніші — профіт більше 30 відсотків… Крутіше тільки фармі і смс підписки. Продали, до речі, lamoda (лямоду). Власне коли піднялося питання про залучення трафіку, точніше «де його взяти», перше, що прийшло мені в голову, це жіночі блоги (я вже писав про це тут). Сьогодні я б хотів зупинитися здебільшого на вплив ЖЖшечек і ЛИрушечек на трафік, а так само його конверт в ядро платоспроможних відвідувачів і передплатників, щоб в кінцевому рахунку вони приходили і постійно користувалися сервісом, даючи нам можливість заробляти і на ці гроші розвивати проект.

Суть ще в чому. Вклалися ми в розробку, контент, маркетинг. Хоппа, і сайт став приносити гроші. Не стільки витрати став відбивати, скільки себе утримувати. Під змістом розуміється насамперед маркетинг: посилання, огляди, статті, згадки і тд. І на це потрібно якісь ніякі, але гроші. А якщо джерелом цих коштів є сам проект, то чому б і ні?)

Возврашаемся до ЛИрушечкам і ЖЖшечкам. Там жива аудиторія, є посешаемость майданчиків (блогів) оті 30к на місяць (за даними rotapost). До речі, закупівля якраз через rotapost то і проводилася. При середній ціні огляду в 300-700 рублів можна отримати гарне число переходів. Наприклад огляд за 700 рублів дав стільки трафіку.

ЖЖшечка і Лирушечка для трафіку під CPA

Приблизно 7 рублів за покупця (віднімаємо повернувся траф). Який відразу сконвертировался в одну продаж з профітом в 1200 рублів. Відразу ж сконвертился. Разом профіт в 500 рублів в наявності, це якщо не враховувати холд у партнерці порядку місяці або менше.

Гроші відбилися, профіт краще витратити на подальший маркетинг — огляди як в ЛИРУшечке, так і в ЖЖшечке. В ЖЖшечке майданчиків більше, але і траф там своєрідний.

В оглядах потрібно звернути увагу на:

  • рекомендательность — щоб користування сервісом/сайтом виглядало як рекомендація для друзів
  • зручність сайту/сервісу — знову ж таки, реальний відгук автора огляду
  • бренд-позиціонування
  • наявність слогану та його використання в огляді
  • заклик спробувати як я
  • посилання на найбільш цікаві сторінки сайту/сервісу
  • згадка — що користування сервісом абсолютно безкоштовно

У загальному працювати як з цим білим ресурсом — просувати бренд, як мені в свій час розповіли в «Ашманов і Партнери». Відмінним прикладом брендового просування є aviasales.ru. То як вони позиціонують себе в паблике, як ведуть представництва в соціальних медіа, як спонсорують конкурси…

Звичайно, нам до них поки що далеко, але вчитися треба. Поступово розвиваючи сервіс, залучаючи аудиторію і збільшую оборот можна більше вкладати в маркетинг. Тобто за фактом виходить ітераційний процес без великих початкових вкладень з поступовим ітераційним збільшенням обертів.

Фуух. Почав з одного, перейшов до іншого. Підведемо якесь разом. В ЖЖшечке і ЛИРУшечке є недорогий трафік, який при правильній подачі може конвертуватися у продажу на готовому лендинге (його показувати не буду :). Це те джерело аудиторії, який можна залучати за гроші і досить вигідно окупати. Аудиторія там звичайно всяка, але потрібно дивитися про що блог і який у нього місячний трафік.

Тематика сайту — сайт на товарному XML фіде admitad. Що він з себе може представляти — ви додумывайте самі :).

P. S. Не забудьте завести корпоративний твіттер. Ну і природно — його треба вести і розвивати ;). Вам знадобляться практичні поради для бренду в твіттері.

Терехов.

Постової — продаються золоті кільця в інтернет-магазині ruszol.ru