За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

59

Тема досить болюча, відгуків про всіх трьох ОПСОСах в мережі навалом, але своєю історією я поділюся. На Мегафоні я сиджу майже все своє життя, як користувався стільниковим телефоном. Почав з МТСа, але потім пересів на Мегафон і поки що не сліз, може на щастя, а може і на жаль.

Щастя було спочатку — це нереально низькі цінники, коли мегафон тільки запускався. Зараз цінники скрізь приблизно однакові, втім якість зв’язку теж, але часом мене просто бісить, коли за мої гроші мені не можуть надати сервіс, який мені потрібен.

Питання перше — невже працівники техпідтримки мегафона в твіттері не вміють визначати положення абонента за гео тегу, який в принципі показує місце розташування з точністю 100 метрів як мінімум, а часом і точніше. Так невже так складно подивитися де я перебуваю і з якого місця відправив їм повідомлення в твіттер. Так ні, їм обов’язково треба перепитати де я знаходився в той момент коли зв’язок була гівном, тому що цього вимагають інструкції. Чому б ці інструкції не додати пункт — прочекати гео-тег твіти, який я ні від кого не приховую.

За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

Є ще одне велике але, я б назвав це нереальним квестом — «зателефонуйте до нас за номером 0500».

Дзвоню — пару хвилин слухаю музику і автоінформатор, хоча мені потрібно потрапити до оператора нажитием кнопки нуль. Причому натиснути я її можу тільки тоді, коли мені «розкажуть», що за номером нуль можна «достукатися» до оператора. Якщо я перебуваю ще на 5м пунткте, в рамках якого можу дізнатися про нові сервіси компанії мегафон і натисну нуль, то до оператора точно не достучусь, а от з нуля автоінформатора послухаю дуже навіть на ура.

Слава віянням із заходу, оператор буде з вами гранично ввічливий, тому що переговори записуються. Тому хамства ви не почуєте… Але це нещира ввічливість виглядає настільки продажної, що гидко. Таке відчуття, що спілкуєшся з тим же роботом автоінформатора. Але варто відзначити і позитивний момент, на будь-які питання оператори відповідати навчилися, раніше косяки бували…

Згадуючи КИБоРИФ, де не було інтернету. Мучилися з 3G, якого на моєму тариф «Безлімітний інтернет з Росії» було всього 100 МБайт на добу на максимально можливій швидкості. А потім швидкість падала за фактом в нуль.

За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

Продовження банкету в тій переписці.

За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

Проблема: я в Московській області, мені потрібен мобільний інтернет, я готовий платити за це гроші. 100 МБайт «спалюються» дуже швидко, на мінімальній швидкості працювати неможливо. Прошу придумати якесь рішення для мене, нехай тимчасове. Воно звичайно було з «іншого боку місяця» — 8 рублів за мегабайт. Я вважаю це взагалі грабунком. 500 мегабайт я спалю за годину взагалі легко. А далі мене будуть грабувати.

За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

Проблема не може бути вирішена

За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

Але нам важливо кожна думка кожного абонента

За що я не люблю МегаФон, але доводиться терпіти

У підсумку за мої гроші мені не можуть надати той сервіс в тому обсязі якості і швидкості, в якому я потребую (за винятком зовсім грабіжницького варіанти по 8 рублів за мегабайт). Тим не менш все одно користуюся МегаФоном, тому що звик і не бачу реально гідною альтеративы у інших операторів. Можливо погано шукав, а можливо просто не хочеться міняти номер, який знають всі знайомі, друзі, колеги і замовники.

Тому будемо продовжувати мучитися з МегаФоном в надії на світле майбутнє, коли російські корені перестануть впливати на якість послуги.

Мимоволі згадався квітень минулого року в Лондоні, коли протягом місяця я насолоджувався безлімітним інтернетом від оператора 3 на чудовій швидкості без всяких обмежень. Росія до такого поки що не доросла. А шкода.

Мегафон, дякую тобі що ти є, сподіваюсь ти станеш краще і якісніше до того моменту, як я перестану тобою користуватися.

Терехов.

Постової — що таке кол-центр. В тему посту дуже актуально.