Цитата: «найграндіозніша подія цієї весни – онлайн конференція «SEO 2013»!»

24

Запросили з доповіддю на SEO 2013 і попросили проанонсувати… Конференція пройде 28 травня в онлайні, нікуди їхати не треба. Конференція благодійна, щоб допомогти нашій колезі (дивіться внизу на сайті конференції). Далі копіпаст анонсу.

Найближчим часом в навчальному центрі «ТопЭксперт» планується дуже цікавий захід, про який ми хочемо вам розповісти:
Наймасштабніша подія в рунеті – 10000 місць!
Онлайн-конференція «SEO 2013».
Конференція безкоштовно і носить благодійний характер!
28 травня в 10:00 кращі інтернет маркетологи відкриють вам найпотаємніші таємниці SEO! Головна особливість заходу в тому, що незалежно від місцезнаходження, ви можете абсолютно безкоштовно послухати унікальні доповіді провідних фахівців галузі!
Вас чекають:

  • 12 доповідей по seo-аналітики;
  • 12 кейсів по seo-практиці.

Всі учасники отримають подарунки:

  • Відеозапис конференції;
  • Відеозапис семінару «50 рішень по збільшенню продажів інтернет-магазину»;
  • Відеозапис 1-го дня семінару Леоніда Гроховського «Просування порталів #3»;
  • 15-хвилинна консультація по Skype з співробітником «ТопЭксперт».

Безкоштовна реєстрація.

Доповіді аналітиків:

10:00 Олексій Чекушин — «Посилальний антиспам»

  • Що таке «хороша» і «погана» посилання.
  • Метрики якості посилань і посилальної маси.
  • Визначення якості посилального донора.
  • Фільтрація або ранжування?
  • Використання евристик.

10:30 Станіслав Ставський – «SEO метрики»

  • Що міряють.
  • Що треба міряти і що не треба.
  • Як треба міряти.
  • Кейси з Google Analytics.

11:00 Андрій Іванов – «Що це таке «пошукові запити конкурентів»»

  • Яким чином ми отримуємо дані про пошукові запити.
  • Як здійснюється прив’язка показу реклами до пошукового запиту (парсинг, потік).
  • Як отримати запити для окремо взятого сайту або групи сайтів.
  • Помилки відбору запитів та їх аналіз.

11:30 Леонід Гроховський – «Нові технології в SEO»

  • Комерційна аналітика.
  • Автоматизація.
  • Маркетинг.
  • Інформаційний пошук.

12:00 Олег Саламаха — «Оцінка ефективності просування»

  • Метрики оцінки ефективності з точки зору клієнта і виконавця
  • Як оцінити ефективність ключових фраз
  • Оцінка трафіку
  • E-commerce метрики

12:30 Олексій Борщ — «Де захований трафік в ПС? Досвід закордонних фахівців»

  • Пару слів про те, що твориться на заході.
  • Вітаємо колег з ерою сателітів.
  • Як отримати трафік під час браку трасту і знецінення посилань?
  • Суть в деталях або про що не можна забувати.

13:00 Микола Хиврин — «Аналіз ефективності пошукового просування і контекстної реклами»

  • Математичні підходи
  • Методи порівняння з конкурентами
  • Аналіз динаміки
  • Математична модель
  • Кейси та приклади

13:30 Іван Севостьянов — «10 помилок при просуванні сайтів»

  • Розбір 10 типових помилок, які призводять до невдач по SEO.
  • Рекомендації, як уникнути цих помилок.
  • Чому SEO не шаманство і не танці з бубнами.
  • Що таке технологія SEO.
  • Погляд клієнта і оптимізатора.

14:00 Костянтин Леонович — «Собівартість просування: зміни і тенденції»

  • Підніжки від Яндекса. Ломка звичного взаємодії з клієнтом.
  • Біла накрутка поведінкових факторів.
  • Ціна «таблетки щастя».

14:30 Дмитро Азаренков – «Кабінет веб майстра Mail.ru»

  • Тези уточнюються

15:00 Дмитро Голополосов – «Робота над конверсією: зростання продажів і поліпшення позицій»

  • Розширені сніппети: різновиди фрагмента, інструменти для створення
  • Особливості юзабіліті, які враховує і Яндекс при оцінці сайтів
  • Приклади збільшення конверсії
  • Поведінкові фактори як підтвердження впливу юзабіліті на позиції
  • А/Б тестування

Доповіді практиків

Дмитро Севальнєв — «Комерційна формула ранжирування в Яндексі: сигнали і практика»

  • Класифікація: комерційний документ чи ні. Основні типи.
  • Які сигнали від сайту і його оточення аналізуються Яндексом?
  • Як отримати вигоду від нової формули?
  • Які сигнали задіяти для потрапляння в ТОП.

Олег Шестаков — «SEO для інтернет-магазину: запускаємо конвеєр трафіку і продажів»

  • Без чого неможливо просування e-commerce проектів у 2013 році?
  • Автоматизація: внутрішніх і зовнішніх чинників
  • Аналітика: класична веб-аналітика, пошукова аналітика, асортиментна аналітика
  • Інтеграція SEO з новими каналами.
  • Must Have — що?

Антон Іванов – «SAPE -мертвий, SAPE — живий! Формування White листів донорів»

  • Полуавтоматизация закупівлі посилального.
  • SAPE API що нам дає.
  • «Определяйка» — збираємо метрики.
  • Excel всьому голова.

Стас Богданкевич – «Проблема афілійованість та її роль в інтернет-бізнесі»

  • Виявлення аффіліатів. Приклади складних випадків афільованості.
  • Місця перетину сайтів між собою, сприяють накладення фільтра.
  • Аффилиаты або група сайтів одного клієнта?
  • Технічні рішення по разаффилированию

Руслан Рзаєв — «Автоматизація в SEO»

  • Необхідні процеси для автоматизації
  • Автоматизація щоденних рутинних процесів
  • Автоматичне відстеження фішок конкурентів

Євген Кінцевий — «Внутрішня перелінковка. Приклад реалізації»

  • Суть внутрішньої перелінковки
  • Анкорная і безанкорная складові
  • Готовий модуль для просування категорій

Олександр Крижанівський – «Текстовий антиспам»

  • Що таке корисний контент
  • Створення контенту
  • Методи візуалізації текстового контенту

Дмитро Іванов — «Генерація TITLE і DESCRIPTION за допомогою Excel»

  • Генерація до сотні тисяч тайтлов і дескрипшнов за пару хвилин
  • Проста автоматизація важливого вмісту
  • Доступно кожному не потребує ніяких вкладень

Євген Кузін – «Отримання природних посилань за допомогою інтернет-маркетингу»

  • Робота з партнерами, як вигідний джерело трафіку і посилань
  • Маркетинг в соціальних мережах та інтернет-спільнотах
  • Створення інформаційних приводів

Сергій Кокшаров — «Простий метод швидко визначити якість посилального профілю»

  • Як вручну перевірити якість посилального профілю сайту.
  • Застосування методики для оцінки конкурентності ТОПа.
  • Застосування методики для боротьби з Пінгвіном Google.

Дізнатися подробиці і записатися на захід можна на сторінці конференції. Поспішайте – кількість місць обмежена!
Організатори: ТопЭксперт, Sape, Blogun, Rookee, Megaindex.

Взагалі ідея дуже цікава, доповідачів всі знають. Шкода що тему моєї доповіді не включили в цей «типовий» для інформаційних партнерів та ЗМІ прес-реліз. Зате буде цікавіше, так як тему доповіді ми зараз поліруємо і постараємося теми спалити. На конференції буду виступати вже в новій іпостасі або ипостасии, непринципово. Але буде ще цікавіше, так як у мене перед очима буде дуже багато практики.

Буду сподіватися, що найближчим часом мене «повісять» на сайті конференції. Так що будемо чекати :).

Постової — квартирний переїзд .