Таргетована реклама в соціальних мережах

5-25-2020

not found

Також хочемо вам порекомендувати налаштування таргетованої реклами

Авторизація

Згадати пароль

Реєстрація представника компанії

Реєстрація

Можливо, ваша студія/агентство вже є в нашій базі. Щоб не плодити дублів – введіть у формі ваш домен або офіційний email, і якщо ми знайдемо збіг – форма чарівним чином зробить все за вас.

Рейтинг digital-агентств: Таргетована реклама в соціальних мережах: 2018

Послуги по веденню таргетованої реклами замовника: аналіз і виявлення потреб цільової аудиторії, медіа-планування і вибір каналів, формування контенту (текст, графіка, відео) рекламних носіїв з урахуванням специфіки майданчики, вибір, формування і налаштування необхідних сегментів аудиторії, безпосереднє проведення рекламних кампаній, контроль бюджету і ефективності, бид-менеджмент, аналітика за ключовими KPI, звітність і вироблення рекомендацій.

Найбільш популярні майданчики/системи таргетованої реклами в Росії: ВКонтакте, Однокласники, Facebook, Instagram, Youtube.

Рейтинг опубліковано в статусі бета-версії. Методика заснована на думці (голосуванні) російського агентського digital-ринку про розподіл лідерів у сегменті.

ТОП-36 агентств: Таргетована реклама в соціальних мережах

#
Компанія
Бал
Замовлення

СоцМедиаМаркетинг

* Аналітичний відділ RUWARD вважає недоліком методики рейтингу (у рамках статусу бета-версії) відсутність в чарті агентств Риалвеб, Nectarin і Блондинка.ру (і рекомендує включати їх у список кандидатів на надання послуги), а також кілька заниженими щодо реальної ситуації позиції агентств MGCom і i-Media.

При виборі оптимального підрядника з числа агентств, представлених у рейтингу, потрібно звернути увагу на деякі особливості методики його побудови:

  • Методика заснована на думці професійного digital-спільноти про розподіл лідерів у сегменті;
  • Методика повністю прозора, при натисканні на бал агентства в таблиці відкриється статистика голосування;
  • В силу специфіки методики, при інших рівних перевага в чарті отримали агентства, активно займається розвитком ніші (у тому числі за рахунок освітніх та PR-активностей) і мають на неї високий експертний вага;
  • В силу специфіки методики, при інших рівних перевага в чарті отримали агентства, які володіють позитивною та сталою репутацією в російському професійному digital-співтоваристві;
  • Рейтинг випущений в стадії бета-версії. Вихід з цієї фази запланований на осінь 2019 року разом з другим релізом чарту з уточненою і розширеною методикою його побудови.

Знаєте, якого агентства не вистачає в рейтингу?

Ви є професіоналом в сегменті і вважаєте, що якогось агентства вузького профілю за послугу не вистачає в рейтингу? Напишіть нам листа на [email protected], вказавши агентство, рейтинг і причини, чому воно там має бути. А ми постараємося врахувати цю інформацію в наступному релізі. * Агентства широкого профілю надсилати не потрібно.