Як правило, люди, які шукають в пошуку запит » Таргетована реклама», мають на увазі під цим рекламу в соціальних мережах. Але я Вам відкрию страшну таємницю, таргетованої ми можемо назвати не тільки рекламу в соц. мережах, хоча там вона і закріпилася найщільніше. Також хочемо вам порекомендувати налаштування таргетованої реклами
Таргетована = точкова. Але дослівно «Target» перекладається як «мета». Вже з самої назви зрозумілі переваги такої реклами. Вона показується саме тій людині, який підходить під наші характеристики. Ключове слово тут – характеристики. Вони можуть бути будь-які, далі ми їх розберемо все.
Виходить, поки ми не знаємо свою цільову аудиторію, ми не знаємо, кому показувати рекламу. Тому успіх рекламної кампанії криється в розумінні свого клієнта.
Важливо. Чим більше ми знаємо про клієнта, тим точніше ми зможемо налаштуватися на нього.
Коли Ви бачите слово «характеристики», напевно в голові у Вас виникають технічні показники побутових приладів тощо.
Вгадав з імовірністю 9 до 10. Щоб Ви думали про інше, можете використовувати синонім – ознаки. Так буде легше.
на яких майданчиках буває
Для нас, як для маркетологів, здається, що кожен чоловік повинен знати, що таке таргетована реклама в Інтернеті. Але в реальності картина зовсім інша.
Є люди, які чують це визначення вперше, і навіть прочитавши кілька абзаців вище, однаково погано уявляють, як це виглядає.
Тому я покажу Вам саму популярну, яку всі точно знають. Отже, таргетована реклама в соціальних мережах.
Інструкція по налаштуванню таргетованої реклами в Facebook.
Інструкція по налаштуванню таргетованої реклами в Instagram.
Інструкція по налаштуванню таргетованої реклами в ВК (Вконтакте).
Інструкція по налаштуванню реклами в Однокласниках.
Інструкція по налаштуванню реклами в Яндексі.
Після прикладів думаю, стало зрозуміло, що таке таргетована реклама в соцмережах. Я ходжу навколо так близько, введу Вас в курс справи, але скоро ми перейдемо до дій і з’ясуємо, як можна по-розумному її використовувати.
Вище Ви ознайомилися з головними героями формату «таргет» (сленгове скорочення). Але це хоч і головні, але не єдині герої.
відміну від Контекстної реклами
У багатьох виникає питання, чим відрізняється таргетована реклама від контекстної. На перший погляд це одне і те ж.
Адже там і там ми налаштовуємося на людей за певними параметрами. Тільки от параметри різні, тому і назви різні.
Контекстна реклама йде від слова «контекст». Більш зрозуміло це слово в сполученні «контекст розмови».
Тільки у випадку реклами доречна фраза «контекст запиту клієнта. Іншими словами, ми показуємо свою рекламу клієнту, щодо його запиту.
У разі таргетованої реклами все інакше. Ми показуємо рекламу людині, який підходить під наші ознаки. І найбільша відмінність, що в даний момент часу людина може нічого не шукати.
Але в тому ж Яндекс Директ і Гугл Адвордс є інструменти, які дозволяють робити таргетовану рекламу. Називаються вони РМЯ і КМС.
Важливо. Якщо Ви хочете налаштувати рекламу ефективно і економити бюджет, то рекомендую сервіс promopult.ru. До того ж у ньому є бонуси, які допоможуть збільшити конверсію і залучити більше клієнтів.