Таргетована реклама

5-26-2020
Таргетована реклама у соцмережах: що це таке і в чому її переваги

Як правило, люди, які шукають в пошуку запит » Таргетована реклама», мають на увазі під цим рекламу в соціальних мережах. Але я Вам відкрию страшну таємницю, таргетованої ми можемо назвати не тільки рекламу в соц. мережах, хоча там вона і закріпилася найщільніше. Також хочемо вам порекомендувати налаштування таргетованої реклами

Таргетована = точкова. Але дослівно «Target» перекладається як «мета». Вже з самої назви зрозумілі переваги такої реклами. Вона показується саме тій людині, який підходить під наші характеристики. Ключове слово тут – характеристики. Вони можуть бути будь-які, далі ми їх розберемо все.

Виходить, поки ми не знаємо свою цільову аудиторію, ми не знаємо, кому показувати рекламу. Тому успіх рекламної кампанії криється в розумінні свого клієнта.

Важливо. Чим більше ми знаємо про клієнта, тим точніше ми зможемо налаштуватися на нього.

Коли Ви бачите слово «характеристики», напевно в голові у Вас виникають технічні показники побутових приладів тощо.

Вгадав з імовірністю 9 до 10. Щоб Ви думали про інше, можете використовувати синонім – ознаки. Так буде легше.

на яких майданчиках буває

Для нас, як для маркетологів, здається, що кожен чоловік повинен знати, що таке таргетована реклама в Інтернеті. Але в реальності картина зовсім інша.

Є люди, які чують це визначення вперше, і навіть прочитавши кілька абзаців вище, однаково погано уявляють, як це виглядає.

Тому я покажу Вам саму популярну, яку всі точно знають. Отже, таргетована реклама в соціальних мережах.

Інструкція по налаштуванню таргетованої реклами в Facebook.

Інструкція по налаштуванню таргетованої реклами в Instagram.

Інструкція по налаштуванню таргетованої реклами в ВК (Вконтакте).

Інструкція по налаштуванню реклами в Однокласниках.

Інструкція по налаштуванню реклами в Яндексі.

Після прикладів думаю, стало зрозуміло, що таке таргетована реклама в соцмережах. Я ходжу навколо так близько, введу Вас в курс справи, але скоро ми перейдемо до дій і з’ясуємо, як можна по-розумному її використовувати.

Вище Ви ознайомилися з головними героями формату «таргет» (сленгове скорочення). Але це хоч і головні, але не єдині герої.

відміну від Контекстної реклами

У багатьох виникає питання, чим відрізняється таргетована реклама від контекстної. На перший погляд це одне і те ж.

Адже там і там ми налаштовуємося на людей за певними параметрами. Тільки от параметри різні, тому і назви різні.

Контекстна реклама йде від слова «контекст». Більш зрозуміло це слово в сполученні «контекст розмови».

Тільки у випадку реклами доречна фраза «контекст запиту клієнта. Іншими словами, ми показуємо свою рекламу клієнту, щодо його запиту.

У разі таргетованої реклами все інакше. Ми показуємо рекламу людині, який підходить під наші ознаки. І найбільша відмінність, що в даний момент часу людина може нічого не шукати.

Але в тому ж Яндекс Директ і Гугл Адвордс є інструменти, які дозволяють робити таргетовану рекламу. Називаються вони РМЯ і КМС.

Важливо. Якщо Ви хочете налаштувати рекламу ефективно і економити бюджет, то рекомендую сервіс promopult.ru. До того ж у ньому є бонуси, які допоможуть збільшити конверсію і залучити більше клієнтів.