Статейное просування і продають гостьові пости

14

Наталія Воскобойникова, контент студія WordFactory http://wordfactory.com.ua/

WordFactory займається створенням «гостьового контенту» більше 6 років.
Це – одна з наших улюблених завдань, яка, з одного боку, зрозуміла на 100%, а з іншої сторони завжди дає новий досвід і нові висновки. Часто – несподівані навіть для копірайтерів з 10+ річним стажем.
Гордо ділимося своїми успіхами і відверто — факапами 🙂

1. WTF ефект. Точне попадання?
Більшість наших клієнтів – це seo студії, e-commerce проекти. В них ми контактуємо з керівниками та контент-менеджерами, які користуються нашими послугами поряд з штатними авторами. У зв’язку з цим, мені дуже часто задають питання, пов’язані з пошуком, підбором, оцінкою, розвитком авторів. Для цієї аудиторії я створила пост про оцінкою авторів: Статейное просування і продають гостьові пости

http://wordfactory.ru/testy-dlya-kopirajtera-opyt-wordfactory/ Його посіяли в тематичних групах і отримали абсолютно несподіваний результат: шквал листів від потенційних співробітників, хоча очікували, що зацікавляться їх роботодавці.

Мораль. Контент план для статейного просування повинен бути гнучким. Деякі спецефекти складно передбачити, але легко помітити на практиці.

2. Ефект. Коли не треба продавати, щоб продати.
А ось інший наш пост на 100% потрапив в точку. Ми розмістили повчальну статтю на сайті, який відвідують ті, хто хочуть навчитися премудростям інтернет маркетингу, реклами, емейл маркетингу. В результаті, до нас зверталися представники інтернет магазинів, яким ми допомогли з текстами для передноворічних розсилок.

Статейное просування і продають гостьові пости
http://webpromoexperts.com.ua/blog/10-dzen-mudrostej-o-kotoryx-vse-znayut-no-kotorye-nikto-ne-ispolzuet/

3. WTF ефект. Чим простіше матеріал, тим краще результат.

Створивши десятки ДП, ми з жахом усвідомили, що чим простіше матеріал, тим краще відгук. На мою думку, самий корисний пост такий:

  • максимально вузька тема. Наприклад, не «як написати хорошу статтю», а 10 статей, що розглядають окремо хорошу унікальність, правильну seo оптимізацію, вплив письменності на результат і т. п.,
  • максимально глибоке розкриття теми: від ваших фантазій, до коментарів експертів, реальних кейсів, аналітичних та статистичних даних, практичних порад,
  • створивши епохальний ДП, ви выгладите офігенно у власних очах.

І чим краще пост, тим менше переглядів, репостов, коментарів і продажів.

4. WTF ефект. Чим більше тролів – тим краще.
Нічний кошмар автора, який вкладає душу в ювелірно створений текст – тролі. Це люди, яким завжди все не подобається. Але чим більше їх в коментарях, чим жорсткіше критика, тим крутіше результат.

Найяскравіший приклад. Як тільки ми запустили оновлений і не зовсім допиленный до ідеалу сайт, попросили експертів прокоментувати. У нас знайшли стільки недоліків і так їх прокоммуницировали, що через годину після створення питання мені хотілося назавжди піти з контент бізнесу :-). В той день ми отримали запити від 3-4 великих seo студій, побачили, як нас розносять в пух і прах 🙂 і мені захотілося давати приводи для троллінгу щодня 🙂
В точності те ж саме відбувається з гостьовими постами: чим менше коментарів і чим кращі «рецензії», тим менше продажу.

Висновок. Тролінг – це завжди весело і майже завжди супроводжує шаленого успіху ваших статей!

5. Спецефект. Гостьові пости продають ще до їх публікації, якщо правильно побудувати роботу з експертами. Для максимального розкриття теми, ми запрошуємо експертів. Скажімо, для цього ДП опитано більше сотні ѕеошников:

Статейное просування і продають гостьові пости

Ще до того, як пост виходить, 1-3% опитаних перетворюються у клієнтів.

6. WTF-ефект. Ділити славу чи з експертами?
Здавалося б, головне для гостьового поста – корисність і смислова унікальність. Чим більше експертів, думок, фактів ви зберете, тим краще. Як би не так! Два дуже схожих посту, розміщених на рівноцінних майданчиках, в один і той же час, але якщо в одному говорите тільки ви і тільки про себе, а в другому наводяться експертні думки інших фахівців (не обов’язково конкуруючих), дадуть різний ефект. Більше лідів і продажів принесе перший.

7. Ефект майданчиків з подібними параметрами (відвідуваність, вік, тематика) не однаковий. Кілька різних блогів, навіть якщо ви створите для них максимально подібні пости, дадуть різний ефект. Приклад результатів розміщення на 5 різних майданчиках (параметри майданчиків приблизно однакові, тематика і якість постів – також):
Статейное просування і продають гостьові пости

Більш того, навіть статті однакової якості та подібної тематики, розміщені на одному ресурсі, дадуть різний ефект. Приклад розміщення 4 гостьових постів на одному ресурсі:

Статейное просування і продають гостьові пости

Висновок: робити припущення і перевіряти їх на практиці.

8. Продає ефект статей та загальна статистика. Перегляди, переходи, репости, лайки, коментарі, відмови, глибина, продажу… Можна аналізувати десятки параметрів, але важливо:
а) сфокусуватися на важливому.

Скажімо, Приклад результатів розміщення на 5 різних майданчиках в рамках одного проекту, пост №2 приніс порівняно мало переходів, лідів і замовлень. Але їх сумарна чистий прибуток дорівнює результату по постам 1,3,4,5. Пост 1 приніс найбільшу кількість замовлень з високою сумарної чистим прибутком і найкращим довгостроковим ефектом: замовлення продовжували надходити протягом тривалого періоду часу після публікації;
б) зрозуміти взаємозв’язки. Чому якісь пости більш ефективні? Причина в майданчику? Теми поста? Подачі інформації?

9. Спецефект. Чим крутіше майданчик, тим легше домогтися публікації на ній. Ми жодного разу не платили за публікацію ДП на топових сайтах в своїй категорії, після чого отримували більше 3000 переглядів і дуже радує нас кількість конверсій. У той же час, ми не раз отримували пропозицію платити за публікацію в не самих популярних спільнотах в соцмережах, де ефект був би сумнівним.

10. Спецефект. Чим крутіше експерт, тим легше отримати його коментар для вашого поста.
Статейное просування і продають гостьові пости

Якщо відправити запит на коментар до вашої статті 100 експертів, в 3-денний термін ви отримаєте 20 відповідей (привіт, Парето!) Ви будете вражені, але, найбільше відповідей буде від найкрутіших і відомих в своїй галузі спеціалістів.

Висновок: чим крутіше мета, тим легше її досягти і тим краще ефект.

Контент студія WordFactory дякує експертів, що беруть участь у створенні якісних статей і блогерів за гостинність!