Що таке крауд — маркетинг і чим він корисний?

Один з найважливіших інструментів інтернет-реклами і просування сайтів це крауд-маркетинг (crowd – «натовп», marketing – «реклама»). Суть його в підвищенні впізнаваності бренду і цільовому трафіку на сайт за допомогою соціальних сигналів. Різні коментарі, відгуки, пости в блогах і соціальних мережах при грамотному підході доставлять пристойну кількість «підігрітих» відвідувачів. Від звичайного спаму крауд-маркетинг відрізняється осмисленим контентом і суворою тематичністю посилань. Тут застосовується не тупий посів посилань скрізь де тільки можна, але продумана робота з цільовою аудиторією, аналіз її бажань і болю. Технологія створює ефект натовпу — люди починають довіряти рекомендаціям з відгуків і ділиться інформацією про рекламований продукт між собою. В результаті досягаються: Хочемо порекомендувати вибрати Metateger

Впізнаваність бренду
Зростання трафіку і конверсії
Покращення репутації та підвищення рівня довіри потенційної клієнтури
Просування сайту. Посилання в контенті по крауд-технології краще працюють на SEO ніж куплені на біржах тому якість сайтів донорів зазвичай невисоко.
Механізм крауд-маркетингу та планування рекламної кампанії

На першому етапі створення кампанії інтернет-реклами потрібно ретельно вивчити ЦА товару або послуги: що це за люди, де спілкуються, якими сервісами та соц мережами користуються. Потім потрібно правильно підібрати ключові слова (запити) за якими вони шукають потрібну інформацію. Тому крауд-маркетинг є складовою частиною SEO (пошукової оптимізації сайту), контент рекламують постів повинен містити ключові слова з теми і відповідати їм же на посадковій сторінці.

Після цього потрібно підібрати під розміщення крауд посилань відповідні майданчики. Зазвичай це загально тематичні, вузькоспрямовані або регіональні ресурси таких типів:

Сайты-отзовики
Анкети та форуми
Довідники та карти
Групи в соцмережах
Коментарі до статей по темі, а також блогосфера
Можна зайнятися підбором майданчиків і «прокачуванням» акаунтів на них самостійно або замовити вже готові послуги. В останньому випадку процес йде швидше. Слід звернути увагу на відвідуваність, репутацію і правила модерації повідомлень на ресурсі. Якщо хоч один з параметрів не дозволяє публікувати посилання або мати велику кількість переглядів — не варто витрачати на нього час.

Механізм інтернет-маркетингу в крауд варіанті

Після аналізу і планування можна приступити до роботи з ЦА і тут починається найскладніше. Суть крауд-маркетинг посилання в тому, щоб реально зацікавити потенційного споживача, а не просто спровокувати перейти по ній. Інакше істотного ефекту від такої реклами просто не буде. Спілкування з ЦА слід вести приблизно таким чином:

Відгуки повинні мати стриманий тон, захоплення і нав’язливі поради довіри не викликають. Потрібно просто описати, що людина отримала і чому йому сподобалося, а потім вже ненав’язливо додати посилання.
Коментарі також не повинні носити відверто рекламного характеру, а містити реальну, цікаву інформацію.
Повідомлення на форумах і відповіді на опитувальних листах повинні вичерпно відповідати на питання людини і тільки потім пропонувати перехід на цільову сторінку.
Вигоди крауд-маркетингу

Якщо налагодити взаємодію зі споживачем як описано вище то аудиторія і відповідно конверсія починає зростати лавиноподібно. Люди вже самі починають рекомендувати цільову сторінку, крім того, сайт росте в Топі пошукової видачі за рахунок реальних, дієвих посилань з живою аудиторією. З’являється можливість управління репутацією, можна вчасно помітити і нейтралізувати негативні коментарі. Крім того, зручніше просувати порівняно нові, мало розкручені товари та послуги. За рекомендаціями новинки купують охочіше ніж за призовом реклами. Технології крауд-маркетингу дають великі вигоди і можливість якісного, зростаючого просування, але працювати з аудиторією потрібно тільки в живу, інакше люди відразу бачать приховану рекламу і не поспішають перейти на сайт.