SEO «план» 2012 – повне керівництво для ранжирування сайту в Google

20

Спонсор посту — перевірений сервіс по розкрутці акаунтів у соціальних мережах (Twitter, Vk і т. д.)

Пропоную вашій увазі цікавий покроковий мануал, взятий з пабліка з одного буржуйського форуму. Мануал являє собою практичний досвід одного з західних «манимейкеров», який розповів про те, як він займається просуванням «money» сайтів в google. «План» досить цікавий, реально практичний і якщо оцінювати суб’єктивно, то з великою часткою ймовірності робочий і найближчим часом не перестане бути таким. З одного боку — це по суті справи створення якоїсь різнорідної сітки для просування головного сайту, з іншого боку, це «сітка» на різні сервіси та ресурси, і в мануалі розповідається як зробити її «непалевной». По суті справи це мережа білих проектиков, які природним чином тягнуть вгору основний проект. Оповідь ведеться від першої особи.

Пропоную ознайомитися і відчути практичний досвід західних колег.

Поради з внутрішньої оптимізації

  • Унікальний контент повинен бути виключно по вашій тематиці. Щільність ключових слів повинна бути на рівні приблизно 2%. Завжди змінюйте кількість слів у статті, не зациклюйтеся на 400 нудних словах. Включайте в статті відео, картинки, аудіо та PDF файл. Перед використанням всі медіа-матеріали заливайте на свій хост. У назві файлу не завжди використовуйте ключове слово.
  • Нехай ваш сайт виглядає офіційно. Він повинен представляти цінність для аудиторії: додайте фірмовий логотип, сторінку «Про мене», сторінку контактів, опишіть політику конфіденційності та інші умови. Зробіть їх акуратними і доступними не тільки для ПС, але і для користувачів!
  • Використовуйте теми з чистим кодом. Знайдіть і виправте помилки коду. Перевірте HTML і CSS, перетворіть вбудований код.
  • Оптимізуйте швидкість вашої сторінки, тому що це дійсно важливо, мати швидкий сайт! Стисніть все, що можете стиснути. Використовуйте кеш, створіть CDN на своєму хості і/або використовувати хмарні технології. Для WordPress в цьому випадку відмінно підходить плагін W3 Total Cache. Для перевірки швидкості вашого сайту ви можете використовувати наступні ресурси: http://tools.pingdom.com або http://www.webpagetest.org
  • Створіть карти для статей, зображень і відео-файлів (XML, TXT, HTML).
  • Зробіть редирект зі сторінки www на сторінку з www. Це можна зробити через htaccess.
  • Зробіть внутрішню перелінковку: розміщуйте посилання на інші статті або сторінки скрізь, де тільки можете. Зробіть ваші внутрішні анкор, включіть всі можливі ключові слова.
  • Використовуйте соціальні сторінки: Twitter, Facebook, Google+
  • У бічному меню розмісити посилання на авторитетний сайт вашої тематики з PR від 7 і вище. Але не забувайте закривати посилання в nofollow.
  • Використовуйте SEOmoz and Woorank і отримуйте високі рейтинги.

Цими простими правилами не можна нехтувати, але пам’ятайте, що внутрішня оптимізація сторінки ніщо без зовнішньої! Я не згадував тут такі фактори, як ключі в тайтлах (H1, H2), meta-description і інші, тому що це вже всім відомо.

Тепер, коли наш сайт добре оптимізований, давайте подивимося, чого хоче Google, щоб оцінити ваш сайт по достоїнству.

Нижче ви прочитаєте опис одного з моїх SEO методів, які я використовую для персональних сайтів. У мене постійно високі позиції по більшості ключів, що рано чи пізно приносить високий прибуток. Нічого видатного, але цей метод дозволяє мати високі позиції по ключам довгий час. Всі мої беклінків абсолютно законні, і навіть якщо сам Метт Каттс подивимося мій беклинк-лист, він не знайде нічого, за що можна покарати сайт.

Я використовую унікальний контент, і майже всі роботи роблю руками. Все створено вручну.

Низько і середньо конкурентні запити. План дій

Цей метод підходить для вузькотематичних і невеликих сайтів. Низька конкуренція для мене означає не більше 4000 локальних запитів в місяць. Низькі результати видачі – це більше, ніж 10 результатів видачі не співпадає із запитуваною ключовим словом.

Середня конкуренція означає, що в топі є один або більше EMD, це можуть бути авторитетні сайти Amazon, Wikipedia та/або інші великі портали, оптимізовані під ці ключі.

Примітка: як я вже говорив, для цього методу підходять тільки унікальні матеріали. Але якщо ви впевнені в тому, що ви робите, ви можете зробити рерайт статей або уникализировать їх будь-яким іншим способом. Нижче представлені два кроки, описані за пунктами на стільки детально, на скільки це було можливо. Слідуйте їм, якщо хочете отримати високі оцінки Google.

Крок 1

1. Напишіть 10 унікальних статей з вашої тематики. У статті використовуйте ключове слово 4-5 разів. Довжина статті може бути будь-від 300 до 400 слів. Стаття повинна бути читабельною, інакше ваша сторінка дуже швидко потрапить в спам і зникне.

2. Створіть 10 добре індексуються блогів на wordpress, tumblr, squidoo. Повний список блогоплатформ з високим PR дивіться в кінці статті. Я створюю всі сайти в ручну, видаляю перший стандартний пост, додаю кілька віджетів в сайдбар, змінюю шаблон блогу і за тим додаю статтю, яка буде вести посиланням на основний сайт. Тепер у вас є 10 невеликих сайтів, кожен з яких має унікальну статтю, посилаються на ваш монетизируемый сайт. При створенні блогів, що б приховати сліди шаблонів, використовуйте різні імена субдоменів, міняйте H1 і H2 тайтли, а так само місце посилання в статті. Додавайте релевантні картинки і відео у ваші статті, або додавайте їх в різні пости. Для тих, хто може дозволити собі пости більше 200 слів, необхідно приховати всі сліди «однаковості», що Google може легко розпізнати.
Зберіть всі отримані посилання на статті (вони повинні мати приблизно такий вигляд — myblog.wordpress.com/my-post) в один файл і назвіть його WEB20-ARTICLE-LINKS.txt. Всі посилання на домашні сторінки myblog.wordpress.com збережіть у файлі 10-Web20-BLOGS.txt. Залиште поки ці файли, ми повернемося до них пізніше. Вони важливі для систематизації інформації.

3. Напишіть 30 унікальних описів вашого сайту, ключових слів або про тематики. Приблизно 10-20 слів для кожного дискрипшина.

4. Після написання дискрипшинов створіть 30 соцзакладок з вашим урлом (повний список закладок дивіться в кінці статті). Використовуйте різні імена користувачів. Вони повинні збігатися з вашими ключовими словами. Тепер у вас є 30 соціальних закладок з різними описами, що ведуть на ваш основний сайт. Всі отримані посилання збережіть файл під назвою 30-BOOKMARKS.txt

5. Напишіть три унікальні статті згідно інструкціям в пункті №1. Після це заведіть 3 squidoo лінзи (мануал по лінзам squidoo від Глобатора), всі провідні на ваш основний сайт. Додайте картинки, відео та інші елементи, щоб уникнути повторень. Щоб лінзи не видалили через пару тижнів, обов’язково добре оформіть їх. Посилання на них збережіть у файл 3-SQUIDOO.txt.

6. Напишіть одну унікальну статтю і зробіть з неї pdf (doc файл конвертуєте pdf через цей сервіс — docupub.com/pdfconvert/ або зробіть pdf файл з допомогою OpenOffice). На цей раз посилання на ваш основний сайт помістіть в підвалі статті pdf. Далі цей pdf-файл, який містить лише одну статтю і ваше посилання, буде поширений через кілька файлообмінників. Ми хочемо показати Google, що ваш pdf завантажений в інтернет користувачами, а не вами. Це секрет використання одного і того ж pdf-файлу з однією статтею. Збережіть всі посилання на документ у файлі DOCSHARING.txt.

7. Напишіть 6 описів по вашій тематиці і створіть спеціальні закладки на reddit, delicious і folkd, по дві закладки від різних користувачів на кожен веб-сайт. Таким чином, ви будете мати тільки унікальне опис, що веде на ваш основний сайт. Зробіть дві замітки на Stumbleupon. Посилання цього кроку збережіть у файл SPECIALBOOKMARKS.txt

8. В Каталозі Інтернет-ресурсів створіть 40 директорій. Для цього використовуйте мета-дискрипшн вашого сайту. У цьому випадку використовуйте один нік і однакові тексти для кожної директорії. Так Google зрозуміє, що автор записів і є власник сайту.

9. (Необов’язково, але дуже рекомендується) Додайте Google+ і Facebook кнопки на ваш сайт, і додайте 20 голосів і лайків на протязі 10 днів. Але уважно стежте за тим, які акаунти ви використовуєте. Постарайтеся основну масу голосів і лайків зробити у перші 6 днів, решта за 4 дні.
З вашої офіційної сторінки у Twitter твитните посилання на ваш основний сайт, і зробіть ретвіти з інших акаунтів 20-30 разів.

До цього моменту у вас повинно вийти:

  • 10 статей з блогів — WEB20-ARTICLE-LINKS.txt
  • 10 блогів — 10-WEB20-BLOGS.txt
  • 30 соцзакладок — 30-BOOKMARKS.txt
  • 3 squidoo лінз — 3-SQUIDOO.txt
  • 5 зворотних посилань з розшареними документами — DOCSHARING.txt
  • 8 посилань з авторитетних соцзакладок — SPECIALBOOKMARKS.txt
  • 40 веб директорій в Каталозі Інтернет-ресурсів
  • Активність у соцмережах: 20 1 Google+s, 20 likes, 1 tweet and 30 re-tweets

10. Посилання з файлів 10-WEB20-BLOGS.txt, 30-BOOKMARKS.txt, 3-SQUIDOO.txt розмістіть на добре индексируемом сервісі. В моєму випадку я використовую приватну мережу. Дуже шкодую, що не можу вам запропонувати ніякого сервісу в цьому випадку.

На цьому перший етап закінчений, можемо переходити до другого.

КРОК 2

Цей крок можна трохи автоматизувати, я використовую спеціальне програмне забезпечення, розроблене на замовлення, і знову шкодую, що не можу вам нічого порадити, бо не користуюся публічними автоматичними сервісами. Чув, що UltimateDemon і SENukeX гарні для створення великої кількості беклінків.

11. Напишіть одну статтю і зробіть її рерайт. Це може бути загальна стаття чи по вашій тематиці, не важливо, розмір від 500 слів.

12. Створіть більше 100 постів в соцмережах (Elgg, Jcow) посилання з файлів 10-WEB20-BLOGS.txt, 30-BOOKMARKS.txt, 3-SQUIDOO.txt. Використовуйте інструменти генерації анкорів. Кожен блог-пост повинен мати не більше одного посилання і одне згенерованого анкора. Якщо ви додасте більше одного посилання в пост, робот легко помітить повторення. Те ж саме станеться, якщо ви використовуєте як анкор таке ж ключове слово.

13. Всі бек-лінки з кроку 1 проженіть по соцзакладкам — 500-600 штук. Використовуйте згенеровані анкор і однаковий дискрипшн.

14. Напишіть одну статтю і зробіть рерайт.

15. Створіть 700 вікі-посилань з посиланнями з файлів DOCSHARING.txt, web20-СТАТЬИ-links.txt. Зробіть генерацію анкоров, як ви робили крок 12.

16. З посиланнями з файлу Web20-ARTICLES-links.txt і зробіть 100 соціальних закладок в каталогах. Наприклад, в Pligg або будь-який інший, але переконайтеся, що ці каталоги мають хоча б невеликий PR.

Діаграма

SEO «план» 2012 – повне керівництво для ранжирування сайту в Google

Розклад ваших дій

День 1: Виконайте пункти 1 і 2, створіть 1 блозі (wordpress), 5 соц закладок, (опціонально) почніть виконання пункту 9.
День 2: Виконайте пункт 5, створіть 3 блогу, 10 соц закладок
День 3: Выполнте пункт 6, створіть 6 блогів, 15 соц закладок
День 4: Виконайте пункти 7, 8, 10
День 5: ви можете зробити повністю Крок 2 в останній день
В кінці дня додайте ваші посилання на индексируемом ресурсі.

Примітки

Переконайтеся, що ви зберегли і контролюєте всі ваші зворотні посилання. Всі посилання з першого кроку повинні бути збережені в одному спільному документі TIER1LINKS.txt. Теж саме зробіть з посиланнями з Кроку 2. Не забудьте зберегти логіни з ваших блогів, і в наступний раз, для збільшення PR, додайте іншу статтю з посиланнями на ваш сайт.

Зробіть розсилку RSS для всіх посилань з Кроку 2 і відправте в RSS агригаторы. Всі посилання з кроку 1 і кроку 2 розмістіть на спеціальних сервісах для прискорення індексації. Використовуйте Scrapebox з проксі для перевірки, чи всі посилання потрапили в індекс. Через кілька днів після індексації посилань, ви повинні помітити перші зміни в SERP. В залежності від вашої компетенції, вам можуть знадобиться, а можуть і ні, нові бек-лінки.
Пам’ятайте про ссылочном вибуху, не робіть занадто багато посилань на ваш основний сайт. Також не варто занадто часто перевіряти свої зовнішні посилання.

Джерела

SEOmoz — website report
Woorank — on page SEO report
PingdomTools — website speed
WebPagetest.org — website speed

Блогоплатформи з високим PR 5-9

http://wordpress.com
http://blogger.com
http://tumblr.com
http://yola.com
http://livejournal.com
http://webnode.com
http://jimdo.com
http://multiply.com
http://webs.com
http://www.squidoo.com/
http://www.tripod.lycos.com/
http://posterous.com
http://storify.com
http://over-blog.com
http://angelfire.com
http://bravejournal.com
http://newsvine.com
http://journalspace.com
http://blog.com
http://skyrock.com
http://jigsy.com
http://areavoices.com
http://webstarts.com
http://dailystrength.org
http://sitew.com
http://blogs.rediff.com/
http://snappages.com
http://www.dinstudio.com/signup/blog
http://thoughts.com
http://soup.io
http://alivenotdead.com
http://migente.com
http://www.onsugar.com
http://insanejournal.com
http://350.com
http://devhub.com
http://beep.com
http://blinkweb.com
http://flixya.com
http://simplesite.com
http://webgarden.com
http://blogbaker.com
http://www.wetpaintcentral.com

Каталоги соцзакладок з високим PR 4-8

http://reddit.com
http://slashdot.org
http://stumbleupon.com
http://www.connotea.org
http://delicious.com
http://www.mister-wong.de
http://folkd.com
http://blinklist.com
http://friendfeed.com
http://diigo.com
http://www.plurk.com
http://www.kaboodle.com
http://segnalo.virgilio.it
http://social-bookmarking.net
http://www.buzznet.com
http://www.bebo.com
http://www.pusha.se
http://www.thisnext.com
http://tagza.com
http://www.diigz.com
http://buddymarks.com
http://www.dropjack.com
http://www.wwwwww.diigz.com
http://url.org
https://www.memotoo.com
http://linkagogo.com
http://devio.us
http://my.jamespot.com
http://murl.com
http://public.sitejot.com
http://www.wists.com
http://links.zoranzaric.de
http://www.prmsp.net
http://www.easybm.com
http://www.sitejot.com
https://www.mywebdesktop.net
http://www.bonitrust.de
http://www.oyax.com

Файлообмінники з високим PR 5-9

http://issuu.com
https://skydrive.live.com
http://slideshare.net
http://scribd.com
http://docstoc.com
http://www.calameo.com
http://myplick.com
http://wepapers.com
http://pdfcast.org/pdf/
http://www.edocr.com

Часті питання

Коли я зможу побачити результати?
Ви побачите перші результати після того, як більшість посилань з першого кроку проіндексує. Тому вам доведеться постаратися, щоб всі посилання потрапили в індекс.

Я не бачу…
Ця схема краща для одного ключа і одного посилання. Все засноване тільки на високій якості зворотних посилань. І для цього кількості зворотних посилань досить різноманітності. Якщо ви хочете додати більше посилань, не створюйте низькоякісні посилання на основний сайт. У будь-якому випадку ваш сайт не покарають, бо для створених зворотних посилань різноманітності достатньо.

Ця інформація законна або у вас просто безсоння?
Я намагався описати все як можна більш детально, і цей SEO метод використовував особисто на безлічі сайтів, які у мене є. Я власник серйозної SEO компанії, і керівник команди seo-експертів.

Терехов.