Пятнична SEO задачка по гуглу

16

Задача досить проста. Є один основний домен. Припустимо сервісу конструктора сайтів. Припустимо таких сервісів-доменів два. Кожен пропонує створити свій власний сайт, правда на доменах 3го рівня, наприклад terehoff.service1.ru і terehoff.service2.ru. Природно, сайти можуть робити і за тематикою пташок, хом’ячків, пластикових вікон, кондиціонерів, дозвілля, доставка суші, квартири подобово, погодинно і так далі…

Загалом повна солянка. А задачка в наступному. Service1.ru видно в гуглі тільки за запитами, пов’язаними з основним доменом — з конструтором сайтів. Service2.ru видно в гуглі не тільки за запитами, пов’язаними з тематикою конструкторів сайтів, але і ще з пташками, хом’яки, пластиковими вікнами, кондиціонерами, дозвіллям, доставкою суші, квартирами подобово, погодинно, купити автозапчастини і так далі…

Питання — що зробив service1.ru і чого не зробив service2.ru, що на виході вийшла така картинка. Добре це чи погано для кожного з сервісів. Що робити? Хто винен? І найголовніше, в якому напрямку рухатися з поточної ситуації кожному з сервісів, щоб збільшити конверсію трафіку користувачів.

На замітку! Обидва сервіси безкоштовні. Живуть за рахунок реклами. Така картина виявлена тільки в Гуглі. Яндекс в даній задачі не важливий. Кінцевий KPI всіх дій — прибуток. Як вважається прибуток — в тому числі з показів і кліків. Зрозумієте. Хто вирішить задачку, той молодець. Я її, в принципі, вже вирішив.

Є ще один нюанс — іміджевий. З’являтися у видачі по запитах з «квартирами подобово» і «досугам» сервісів по створенню сайтів не завжди хочеться. Це теж слід мати на увазі.

Тепер постової і в тему — як заробити в інтернеті. Описано вище. Вдалих вихідних.

Терехов.