Проблема вузького таргету у вашій голові

17

Спонсор посту — хочеш картку і 300 000 руб на рахунок? Бери!

Не сильно ображайтесь на назву, так як дана проблема є і в моїй голові. І не тільки в моїй. Лише «обраним» дано мислити широко, в тому числі і тому вони домагаються великих успіхів. За великим рахунком так: почніть мислити ширше і ступить далі ;). Простий приклад: створення проектів під ЅЕОшников і створення проектів під домогосподарок? Кого спочатку більше? Тому на домогосподарок инфобизнесмены заробляють мільйони, впаривая инфопродукты про те, як швидко схуднути, як заробляти мільйони сидячи вдома, як побудувати свій інфобізнес.

Я не кажу що инфобизнесмены це погано. Я кажу про те, що таргет у них ширший, ніж у ЅЕОшников. Багато говорять про те, що при створенні проекту необхідно зрозуміти і визначитися з цільовою аудиторією. Так от розмір або обсяг цієї потенційної аудиторії як правило є одним з факторів успіху проекту.

Алгоритм взагалі простий: робиш проект, збираєш туди людей, вони стають активним ядром, це ядро потім монетизируешь. Неважливо як (мається на увазі білі методи). Чим більше ядро, тим більше трафіку і відповідно профіту.

У большинствес випадків більшу за розміром ядро відвідувачів монетизувати легше. Наприклад на дачниках простіше заробляти ніж на любителях джунгарських хом’яків. На любителів марки Фольцваген простіше заробляти ніж на любителях Фольцвагенов Амарок. Бо перших більше.

Це з одного боку. Перша частина. Друга цікавіше. Випадок з життя про вузький таргет в голові.

Конференція SeoMoscow 2012. Зустрів знайомого, який відкрив у Москві бізнес з доставки квітів. Попросив поради — як рекламуватися на Москву. Директ, пошук та інша онлайн хрень — не в рахунок. Неефективно, так і на пошук в даній тематиці піде мінімум півроку, якщо не рік.

Що я з ходу йому запропонував:

  • підключення купонних сервісів
  • співпраця через платформу youdo.com для доставки і неявній реклами (до речі, москвичі, обов’язково зацініть сервіс)
  • покликати Зялта zyalt.livejournal.com пофотографувати процес створення букетів
  • домовитися з Сергієм Часткою і роздавати флаєра в ДолькаБаре
  • ….

Якщо все це зробити, охоплення складе близько 3 мільйонів чоловік. За даними статистики блогу Сергія Долі і Зялта, у них приблизно така кількість відвідувань у кожного. Тобто реально, охоплення буде ще вище. Головне, щоб сайт з букетами не ліг.

Як мені сказав Віктор (власник квіткового бізнесу), мозок я йому підірвав. І не тому, що я розумний, а він ні. Аж ніяк. Просто нам обом є чому один в одного повчитися. У кожного своє бачення таргету на дану задачу. Під таргетом в даному випадку розуміється бачення шляхів до цільової аудиторії. Тобто грубо кажучи, цільова аудиторія зрозуміла, тепер треба її «підгорнути». Як — дивіться у списку вище.

Сподіваюся доніс трохи до вас думка, яка крутиться у мене в голові. Якщо коротко, то суть приблизно наступна — робіть проект під широку аудиторію. Рекламуйте не тільки там, де звикли, а там, де є цільова аудиторія. Розширюйте кейси по рекламі. Буде і щастя, і профіт, і задоволення від лічильників відвідуваності зі статистикою конверта в партнерках.

Терехов.

Постової — музичний театр станіславського і немировича-данченко — треба сходити!