Мої канали в соціальних медіа

7

Сайт дня (як потрапити) — ПАММ рахунок з дохідність 100+ %, в який я вклався.

Так вже вийшло, що в соціальних медіа я варюся, як і багато інші користувачі нашої мережі. Це просто зручно. Наприклад я можу поспілкуватися через facebook з друзями з Лондона, під час подорожей побачити корисні підказки про тих чи інших закладах через foursquare, подивитися свіжі фотографії друзів в instagram.

У кожній социалочке свої прибамбахи, у кожної з них я рекомендую вести себе по різному, відповідно по різному і веду, так як аудиторія там кілька різна. За моєю статистикою, реальні друзі і знайомі в усіх социалочках перетинаються, принаймні у мене.

У даний момент найбільша активність у мене в наступних социалочках (приєднуйтеся, до речі).

  • twitter @terehoff
  • facebook facebook.com/terehoff
  • foursquare foursquare.com/terehoff
  • instagram instagram.com/terehoff
  • google+ plus.google.com
  • pinterest pinterest.com/terehoff
  • vkontakte vk.com/terehoff

Пройдемося по кожному з сервісів.

Twitter

Тут я найбільш активний: спілкуюся з друзями, анонсирую пости з блогу, публікації та топіки з bizzteams, іноді закидую посилання для прискорення індексації пошуковими роботами, спілкуюся з представниками авіакомпаній і стільникових операторів. Щодня на мене підписується 5-10 нових фоловерів, причому для цього я по суті справи нічого крім ведення облікового запису не роблю.

Сам читаю близько 300 чоловік, причому тільки тих, кого мені читати цікаво і корисно. Це друзі, колеги, корпоративні твіттера вітчизняних і західних тематичних видань. Массфолловингом ніколи не займався (для особистого облікового запису), тому співвідношення зафолловленных/фоловерів дуже і дуже маленьке. В цілому і далі планую акаунт вести аналогічно.

Як джерело тематичного трафіку твіттер дуже і дуже добре працює, ніж я (і не тільки я) активно користуємося.

Facebook

Коли-то давно до мене під френди додавалися все підряд і я їх всіх підряд аппрувил, тепер ось чешу ріпу — хто всі ці люди?.. Тепер же аппрувлю тільки тих, кого знаю особисто, щоб новинна стрічка френдів була по максимому тематичної. В принципі треба її ще трохи почистити, але вже добре.

У мережі спілкуюся з друзями, коментую різні події і фотографії друзів, іноді анонсирую щось цікаве і тематичне для себе, можу задати питання та отримати відповіді. Є думки, як можна збільшити активність facebook і як наслідок збільшити ефект від залучення користувачів на інші свої проекти.

Як джерело тематичного трафіку facebook працює добре, але потрібно чітко розуміти свою цільову аудиторію. Тобто «пригнати» користувачів facebook на сторінки сайтів дещо складніше, ніж з допомогою твіттера.

Foursquare

Останнім часом став користуватися тільки в поїздках і подорожах. У Рязані вже зачекинился майже скрізь, де буваю, тому стало нецікаво. А ось в аеропортах, вокзалах, ресторанах інших міст, готелях, конференціях дуже навіть чекинюсь з задоволенням. Наприклад, на останній конференції SeoConference в Казані по чекінам ми відразу бачили, хто де тусується ввечері і прямо через інтерфейс форскверика домовлялися про подальші плани.

Раніше, як і в facebook, аппрувил френдинг всіх підряд. А потім дивувався в стрічці — хто всі ці люди)))). Тепер же аппрувлю френдинг тільки тих, з ким знайомий особисто. І це реально здорово і дуже зручно.

Трафік з форскверика зливати жодного разу не пробував так і не планую поки що. Ця соціалка перш за все для спілкування з друзями з прив’язкою до географічному положенню.

Instagram

Взагалі дуже класна річ, я тільки недавно це відчув. Є ряд знайомих і друзів, з якими виходить спілкуватися по більшій частині в инстаграмме, причому під спілкуванням розуміється обмін і шарінг фотоконтентом. Іноді таке спілкування може давати більше, ніж чат по скайпу. Бачиш фотографії друзів з дітьми, тваринами, кулінарними шедеврами, мисливськими трофеями, фотографіями з літаків… І відразу все зрозуміло, що у друзів все ок, лайкнешь фотку, можеш поставити запитання в коментарях, отримати відповідь.

Це дуже цікавий канал спілкування. У налаштуваннях поставив, що зафолловіть мене може будь-хто, сам же фолловлю тільки тих, кого знаю особисто, причому немає пропозицій на френдинг, сам знаходжу нових знайомих.

Трафік зливати не пробував, але в буржунете цим давно займаються.

Pinterest

Цікава штука, зараз всіляко в ній освоююсь, пробую, експериментую. Насамперед ця соціалка цікава мені як джерело трафіку на ресурси з цікавим фотоконтентом. Сама соціалка дуже швидко росте і трафіку там все більше і більше. Так що буду пробувати. Додавайтеся до мене під френди, попинимся).

Трафік поки що не добував — все в процесі.

Контакт

Історично була найперша соціалка. Можна спілкуватися з тією категорією друзів, яких немає в facebook. Безперечно, величезна кількість музики приваблює, іноді саме цю музику слухаю. Додаю в друзі лише тих, кого знаю особисто.

Трафік зі свого профілю в принципі не добував, але заради інтересу пробував анонсувати деякі речі в свою стрічку, особливого ефекту не було. Це говорить про те, що тематика анонсованих речей практично не перетинається з тематикою моїх друзів у вконтакте. А раз так — буду її використовувати для спілкування

Google +

Спочатку користувався, зараз не дуже. Перше враження після реєстрації і додавання мене круги іншими людьми був резонне запитання — хто всі ці люди???

Сторінка в цій соціалці є скоріше як данину моді і тенденціям, ну і плюс для зазначення авторства публікацій в гугл +. Якщо і додаю у френди когось, то тільки тих, кого знаю особисто.

Разом

Ну що разом, додавайтеся, френдите, фолловьте, плюс, пинуйте, лайкайте, коментуєте, діліться, ретвитте, шарьте, діліться…

Терехов.

Постової — грамотної і максимально докладний технічний аудит сайту від Алаича.