AdvertOne — помічник для продажу трафіку через рекламні мережі

16

Сьогодні вирішив поділитися з Вами інформацією про відносно новому сервісі AdvertOne, який, за словами власників, націлений полегшити роботу вебмастера, пов’язану з монетизацією сайту і підвищити свій дохід з реклами, вибрати оптимальну рекламну мережу. Сервіс запущений не більше місяця тому, але тим не менше вже встиг наробити багато шуму в інтернет-спільнотах і блогах. Причому відгуки користувачів позитивні і навіть, не побоюся цього слова-хвалебні. Тому я вирішив сам розібратися, що ж це за AdvertOne такий, з чим його їдять і для чого він взагалі потрібен. Отже по порядку:

PPC схема монетизації трафіку (на відміну від CPA) більш зрозуміла і прогнозована. Кліки є кліки — все наочно, причому навіть захист від склікування працює сьогодні у більшості (але не у всіх) сервісах непогано.

AdvertOne — це рішення для агрегації кодів різних PPC систем в одному місці. Хоча в майбутньому, сервіс не збирається замикатися тільки на форматі PPC, але так само планує підключати і інші формати і мережі, в тому числі і CPA). Наприклад, на своєму сайті ви заробляєте за допомогою РМЯ, 3х тізерок, 5ти баннерок. Самому морочитися кодами геморройно, а «зарядити» все через AdvertOne дуже просто. Ви створюєте якийсь код-контейнер, один раз розміщуєте його в себе на сайті, а потім вже в інтерфейсі системи додаєте потрібні вам коди PPC систем і вибираєте що показувати, як показувати, змінювати, аналізувати, радіти.

Вже в AdvertOne є:

1) A/B тестування. Оптимальний спосіб вибрати кращу рекламну мережу — порівняти їх. Порівняння в реальному часі — найбільш точне і правильне. Реалізована така можливість порівняти 2 коду, подивитися який краще. Таким способом можна зрозуміти — яка мережа найбільш прибуткова, який шрифт оптимальний, розмір і колір блоку, кількість рекламних оголошень і т. д. Шлях до максимального доходу з сайту лежить тільки через A/B тестінг.

2) Ротація кодів мереж. Багато хто не користуються, а даремно. Іноді приносить відчутний дохід (від 20% і більше). Іноді немає. Варто перевірити для свого сайту особисто, використовуючи A/B тестування. Є можливість вибрати інтервал зміни оголошень.

3) Підключені мережі. Підключено багато мереж, серед яких:

Adhub, Adsyst, DirectAdvert, GlobalTeaser, Marketgid, Medianet, Payclick, Recreativ, Redclick, Teasernet, Tizermedia, Vizitweb, РМЯ, Google Adsense (список мереж постійно росте).

Така кількість мереж просто економить ваш час, який потрібен на пошук, вивчення і порівняння. Оскільки формат оголошень різний, створюється блок. Розміри блоку виставляються через систему (блок-контейнер) і в нього можна додати коди блоків інших мереж (так званий сторонній код). Природно, що в кожній мережі треба налаштувати блок окремо і бажано, що б він збігався за розмірами з блоком-контейнером. Ви так само можете створити кілька блоків однієї мережі з різними налаштуваннями для порівняння ефективності. Після цього можна включати і відключати мережі одним кліком.

AdvertOne — помічник для продажу трафіку через рекламні мережі

4) Анімація рекламного блоку. За оцінками AdvertOne — для деяких сайтів анімація підвищує дохід до 30%.

Що планується найближчим часом?

1) Збільшити кількість анімації та візуальних ефектів. Тут немає меж.

2)На початку 2014 року відновити і запустити розділ «Статистика». Можна буде отримувати всі дані по всім сайтам блокам і мереж в інтерфейсі AdvertOne , що набагато зручніше і наочніше. Звільняє від «біганини» по кабінетах всіх мереж.

3)Єдине управління найбільш великими мережами через AdvertOne-зміна налаштувань і оформлення рекламного блоку, приведення до єдиного формату.

4)Автоматична реєстрація в рекламних мережах через AdvertOne. Один раз заповнюєте поля для реєстрації і система автоматично зареєструє користувача у всіх підключених рекламних мережах.

5) Створити систему найкращого підбору реклами під аудиторію сайту. Тобто додаєте сайт в систему, він чекается і видається список сіток, з допомогою яких з більшою ймовірністю буде високий профіт для поточного трафіку і де сайт найімовірніше пройде модерацію. Дана послуга буде носити по більшому рахунку рекомендаційний характер.

А взагалі AdvertOne — що це?

1) Безкоштовний сервіс для вебмайстрів. Поки що єдине джерело доходу це рефка з рекламних мереж. Всередині системи для деяких рекламних мереж проставлені посилання на реєстрацію, стосується тих, хто реєструється як новий користувач (їсти то всім треба ? ). Це необхідно для того, щоб сервіс далі зміг розвиватися. Але Ви завжди можете самі реєструватися в будь-яких рекламних мережах і вставляти в AdvertOne рекламні коди від них, а так само використовувати раніше створені акаунти. Тим самим позбавляючи хлопців реферальних. Вони не проти

2) Повністю відкрита платформа. Ніяких недомовок. Ніяких таємниць. Ви бачите з ким працюєте. Якщо є ідеї щодо розвитку сервісу — вас готові вислухати і реалізувати. Платформа для вебмайстра, а значить вебмастер — головний.

3) Робота за фідбек. Від вас чекають зворотного зв’язку. Будь. Якщо сервіс — повне УГ і нікому не потрібен, пишіть. Якщо Вам сподобалася ідея, але з якихось причин користуватися Ви не будете — теж пишіть.

Так само було б чудово, якщо вебмастера почнуть після використання AdvertOne ділиться своїми результатами для складання чесного і відкритого рейтингу прибутковості мереж, анімацій тощо, тим самим допомагаючи з правильним вибором і підвищуючи конкуренцію серед рекламних мереж, що в підсумку вигідно для доходу вебмастера.

Я б з основних моментів для вебмайстрів виділив:

  • порівняння рекламних мереж за допомогою спліт-блоків (A/B тестування)
  • порівняння блоків з різними налаштуваннями і ефектами
  • можливість додавання стороннього коду
  • налаштовувана ротація рекламних мереж і блоків
  • включення, заміна рекламної мереж в один клік
  • єдиний код блоку-контейнера (кастомный рекламний блок)
  • зручний користувальницький інтерфейс і розгорнута система підказок
  • розширена статистика по всім підключеним мереж і блоків на одній сторінці (даний функціонал готується до релізу на початку наступного року).

Приклад порівняння прибутковості мереж для одного з сайтів

Були створені 9 спліт-блоків з однаковими налаштуваннями. У кожному спліт-блоці окрема тизерна мережа. Тим самим розбиваємо трафік на 9 рівних частин.

AdvertOne — помічник для продажу трафіку через рекламні мережі

Далі зібрана статистика по всім рекламним мережам, які були в ротації і отримали наступні результати:

AdvertOne — помічник для продажу трафіку через рекламні мережі

Що в підсумку:

За минулу добу лідируючі позиції зайняв Маркетгид, друге місце за Редкликом і бронзу отримує Адсист. Хоча ми бачимо, що ціна кліка у тизерної мережі Адхаб найвища, але eCPM найвищий опинився у «маркетгид» — 11,5 проти 5 у того ж Адхаба. У свою чергу, рекламний матеріал Тизернета виявився самим кликабельним, але ціна за клік….

Дані відомості говорять нам про те, що не завжди ціна за клік приносить максимальний дохід як і кількість переходів по оголошенню.

Даний експеримент проводився недовго, зріз статистики взято за добу. Природно, що склалася більш очевидна картина і можна було зробити остаточний висновок, потрібно тестувати довше.

Розподіл показів CPC мереж в блоці — можна регулювати. Виглядає досить симпатично.

AdvertOne — помічник для продажу трафіку через рекламні мережі

На завершення хочу побажати сервісу удачі, реалізації задуманого і нових цікавих ідей. На мій погляд сервіс вийшов не тільки корисним, але й цікавим. Є навіть певна частка азарту та ігри).

Всі новини сервісу тут.

Посилання на сам сервіс — http://www.advertone.ru/.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ